haha, nee. ik niet. beetje jammer wel. je moest eens weten namelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 03:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh dan is het er wel op vooruit gegaan vind ikIk associeer Viva-meisje met Pabo-kutje
En vlotte kapsels zeker.quote:Op zondag 4 december 2011 03:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar gaat het tegenwoordig alleen maar over vibrators en gigolos volgens mij.
Verklaar je nader.quote:Op zondag 4 december 2011 03:01 schreef Soit het volgende:
Jullie denken veel te overdreven over vrouwen, versieren en relaties vind ik.
Dat was toch de Linda?quote:Op zondag 4 december 2011 03:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar gaat het tegenwoordig alleen maar over vibrators en gigolos volgens mij.
Alleen als ik veel gedronken heb of sentimenteel ben.quote:Op zondag 4 december 2011 03:01 schreef Soit het volgende:
Weet ik veel. Het enige waar ik papier voor gebruik is schijten en tekenen.quote:
Wat denk ik erover dan?quote:Op zondag 4 december 2011 03:01 schreef Soit het volgende:
Geen idee hoe jij daarover denkt, was voor die andere twee waar ik een conversatie mee had.quote:
Net alsof het zo ontzettend moeilijk is allemaal. Maar ik laat me gaan, we zitten in een topic dat gaat over versieren wat niet zo makkelijk gaat.quote:
Op zich is het ook niet lastig, alleen mensen maken het zichzelf vaak te lastig.quote:Op zondag 4 december 2011 03:04 schreef Soit het volgende:
[..]
Net alsof het zo ontzettend moeilijk is allemaal. Maar ik laat me gaan, we zitten in een topic dat gaat over versieren wat niet zo makkelijk gaat.
Is het ook niet.. Op het moment dat je het niet meer zo hard probeert gaat het vanzelf.quote:Op zondag 4 december 2011 03:04 schreef Soit het volgende:
[..]
Geen idee hoe jij daarover denkt, was voor die andere twee waar ik een conversatie mee had.
[..]
Net alsof het zo ontzettend moeilijk is allemaal. Maar ik laat me gaan, we zitten in een topic dat gaat over versieren wat niet zo makkelijk gaat.
Ik kom niet naar dit topic om me in te lezen over het paargedrag van een wilde weide giraf.quote:Op zondag 4 december 2011 03:04 schreef Soit het volgende:
[..]
Geen idee hoe jij daarover denkt, was voor die andere twee waar ik een conversatie mee had.
[..]
Waarom denk je dat er een topic als deze is en waarom mensen er problemen mee hebben? Omdat het gewoon ingewikkeld is, veroorzaakt door je eigen (ingewikkelde) brein.quote:Op zondag 4 december 2011 03:01 schreef Soit het volgende:
Fpafpfapfapquote:Op zondag 4 december 2011 03:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er een topic als deze is en waarom mensen er problemen mee hebben? Omdat het gewoon ingewikkeld is, veroorzaakt door je eigen (ingewikkelde) brein.
Maar seriously, ik had het écht lastig toen ik dus mijn maat met deze chick zag een tijd geleden (ik delete hem na een paar min overigens door privacy) , toen dacht ik écht van "gvd dat heb je goed geflikt, waarom lukt mij dat nou niet":
[ afbeelding ]
Dit zou simpelweg niet moeten mogen.quote:Op zondag 4 december 2011 03:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er een topic als deze is en waarom mensen er problemen mee hebben? Omdat het gewoon ingewikkeld is, veroorzaakt door je eigen (ingewikkelde) brein.
Maar seriously, ik had het écht lastig toen ik dus mijn maat met deze chick zag een tijd geleden (ik delete hem na een paar min overigens door privacy) , toen dacht ik écht van "gvd dat heb je goed geflikt, waarom lukt mij dat nou niet":
[Verdomd geil game mokkel]
Ziet er balkan uit.quote:Op zondag 4 december 2011 03:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom ben je hier wel?quote:Op zondag 4 december 2011 03:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kom niet naar dit topic om me in te lezen over het paargedrag van een wilde weide giraf.
Beetje een emo.quote:Op zondag 4 december 2011 03:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Brits- Frans , is een pure game/anime chick.quote:
Ik vind het weer typisch Brits.quote:
omdat je denkt dat je haar niet kunt krijgen. dat is een kwestie van zelfvertrouwen. ik zeg niet dat je daarmee zomaar iedereen kunt krijgen, maar daarmee word je wel aantrekkelijker bevonden. iemand die opkomt voor zichzelf, voor zijn eigen mening opkomt, niet bang is zijn ongelijk toe te geven, niet bang is zichzelf te zijn, en boven alles, zichzelf ook leuk vindt.quote:Op zondag 4 december 2011 03:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
[afbeelding zonder link]
Zo'n desu desu en caramel dansen typje?quote:Op zondag 4 december 2011 03:08 schreef Keyos het volgende:
[..]
Brits- Frans , is een pure game/anime chick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |