abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105152364

Plot
The series centers on Jeff (Joel McHale), a suspended lawyer who is back in school after his college degree is deemed invalid by the State Bar. The show centers on Jeff going to community college and his experience there. At the college, Jeff encounters Pierce (Chevy Chase), an elder student who has been married seven times.

Greendale Students

Greendale Staff

Gif theatre

Random flesh theatre

Random random theatre
http://www.buddytv.com/pe(...).aspx?quiz=100000040

Vorige topic:httpz://forum.fok.nl/topic/1652247
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_105153156
Woehoeee!!!
  zondag 4 december 2011 @ 00:26:37 #3
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_105153184
Valt het jullie ook op dat ze al een tijdje niet meer in de schoolbanken hebben gezeten? En is Duncan gedeporteerd naar GB?
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
  zondag 4 december 2011 @ 00:27:08 #4
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_105153205
Ben ik de enige die het vanaf dit season wel allemaal over the top belachelijk vind? Ik bedoel vorige seizoenen waren ook wel over the top maar ze zijn voor mijn gevoel nu net over die streep gegaan..
En toen was er niets!
pi_105153252
Het wordt steeds extremer ja..denk dat er ook wel mensen afhaken om die reden.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_105153309
Mja de serie lijkt ook niet echt meer op school af te spelen :') Geen schoolproblemen maar meer problemen onderling enzo..
pi_105153344
Ja zo gaat het nou eenmaal in de US. Net als Big Bang draaien ze om naar wat de massa leuk vindt. En dat werkt niet. Dus... einde show.
pi_105153452
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 00:30 schreef JDx het volgende:
Ja zo gaat het nou eenmaal in de US. Net als Big Bang draaien ze om naar wat de massa leuk vindt. En dat werkt niet. Dus... einde show.
Nee, Community doet juist het tegenovergestelde. Niet dat ze ooit ECHT voor de massa waren, maar de serie wordt echt steeds aparter..steeds meer hate it or love it. Big Bang is wel echt massavoer geworden..alle slimme geek-grapjes zijn nu wel verdwenen en het is echt voorgekauwde troep aan het worden als ze zo doorgaan...Friends in een geek-setting ofzo..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105153804
Ja nu je het zegt, heb iig niks meer met BB, vond het in het begin echt tof!
pi_105154380
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 00:34 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nee, Community doet juist het tegenovergestelde. Niet dat ze ooit ECHT voor de massa waren, maar de serie wordt echt steeds aparter..steeds meer hate it or love it. Big Bang is wel echt massavoer geworden..alle slimme geek-grapjes zijn nu wel verdwenen en het is echt voorgekauwde troep aan het worden als ze zo doorgaan...Friends in een geek-setting ofzo..
Ik vind dat er persoonlijk nog genoeg nerdgrapjes in zitten.
  zondag 4 december 2011 @ 01:37:39 #11
177948 Daskaar
cake or death?
pi_105155174
hm, ik vond seizoen twee juist zo leuk omdat elke aflevering zo radikaal was, heb t gevoel dat ze nu juist weer t een beetje terug draaien. ok, abed als batman was een beetje weird, en fussbal in anime stijl ook wel, maar je snapt wat ik bedoel..?
het is nog steeds verschrikkelijk grappig geschreven en de groep wordt hechter, vind dat t belangrijkste aan de serie.
  zondag 4 december 2011 @ 10:54:43 #12
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105159443
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 01:37 schreef Daskaar het volgende:
hm, ik vond seizoen twee juist zo leuk omdat elke aflevering zo radikaal was, heb t gevoel dat ze nu juist weer t een beetje terug draaien. ok, abed als batman was een beetje weird, en fussbal in anime stijl ook wel, maar je snapt wat ik bedoel..?
het is nog steeds verschrikkelijk grappig geschreven en de groep wordt hechter, vind dat t belangrijkste aan de serie.
Ik heb ook juist het idee dat het allemaal iets minder radicaal is.
  zondag 4 december 2011 @ 11:14:57 #13
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_105159800
Sommige mensen denken er echt te veel over na.. Ga gewoon kijken en misschien moet je lachen :)
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_105160176
Ik heb juist de indruk dat dit seizoen minder extreem is dan het vorige? De meer gimmick-heavy episodes zijn, met uitzondering van Hearts of Darkness, eigenlijk verleden tijd. Geen zombies, paintball of wat dan ook.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_105161139
Enige waar ik me langzamerhand een beetje aan begin te irriteren is dat Abed en Troy echt overdreven 'nerd achtig' doen om zo maar te zeggen. Waren ze altijd al een beetje, maar ze draaien nu echt helemaal door. Niet dat het slecht is, want ze zijn nog steeds geniaal.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_105162439
Ik heb nog maar ene paar afleveringen gezien van het eerste seizoen. Ben er pas achtergekomen dat Childish Gambino Troy speelt. :D
pi_105165823
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:03 schreef Rijst het volgende:
Ik heb nog maar ene paar afleveringen gezien van het eerste seizoen. Ben er pas achtergekomen dat Childish Gambino Troy speelt. :D
Voor de meeste mensen is het andersom :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105265458
Oh man, de heart of darkness aflevering: geweldig!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_105270283
CG is wel tof, alleen community betaald voor zijn rap project...
pi_105271017
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:09 schreef vault_tec het volgende:
CG is wel tof, alleen community betaald voor zijn rap project...
Je bedoelt indirect doordat hij het met zijn acteersalaris betaald, lijkt me?
pi_105304404
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 7 december 2011 @ 18:43:21 #24
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_105304650
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_105305263
A B E D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties