utopie, leg uit.quote:
Dan krijg ik nog geld van je , klootzakquote:Op zondag 4 december 2011 00:49 schreef utopie het volgende:
[..]
ja, je moeder elke avondze hinnikt altijd als een paard wanneer ze klaarkomt
ze geeft me zelfs geld toequote:Op zondag 4 december 2011 00:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan krijg ik nog geld van je , klootzak
heb je in roffa geen bier service? bierteam oid.quote:Op zondag 4 december 2011 00:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet zo nog even bier scoren ergens
Ik heb geen cash meer, ik moet eerst pinnen of gewoon nachtwinkel pakkenquote:Op zondag 4 december 2011 00:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb je in roffa geen bier service? bierteam oid.
ik moest even zeggen dat je de was al van de waslijn kan halen en moet opvouwen.quote:Op zondag 4 december 2011 00:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet zo nog even bier scoren ergens
Kan niet, ik heb de donkere was net in de wasmachine getieft.quote:Op zondag 4 december 2011 00:52 schreef utopie het volgende:
[..]
ik moest even zeggen dat je de was al van de waslijn kan halen en moet opvouwen.
* utopie trapt mono zijn moeder weer terug onder zijn bureau
ah ok jammer dan. zon dienst is wel zwaar relaxed. bier op bellen en ze komen brengen.quote:Op zondag 4 december 2011 00:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb geen cash meer, ik moet eerst pinnen of gewoon nachtwinkel pakken
Hebben we niet in huis. Wel stroopwafels, maar daar ben ik wel op uitgekeken.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt goed, even een poging wagen. Waar moet ik mee beginnen?quote:Op zondag 4 december 2011 00:48 schreef utopie het volgende:
[..]
eet jezelf op. misschien dat je helemaal verdwijnt of 2x zo zwaar word van je eigen gewicht.
begin maar met je mondquote:Op zondag 4 december 2011 00:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klinkt goed, even een poging wagen. Waar moet ik mee beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |