quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:11 schreef Margo37 het volgende:
De beste wensen had ik elders al gedaan dus over tot de orde van de dag
We beginnen met de "dieptepunten" en bouwen het langzaam op, we hebben nog ff
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niets bijzonders te zien op de foto`s vooral op de eerste 3 ,dat doet al meer dan 30 jaar uit zijn neus vreten![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ach de een bewaard chatlogs en ik film matriaal ,voor de chatters die willen horen wat hij te vertellen hadquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:07 schreef ZOA het volgende:
Houtvester ... houtvester
Ben jij niet degene die overal te pas en te onpas urenlang filmmateriaal van deze activiteiten post
op newsservers en torrents?
En nu een postje doen 'Niets bijzonders'?
Je had deze tekst niet beter kunnen illustreren, met opa's meest gezellige en positieve snuit als uithangbord.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop volgt de rellen op de belendende chats nauwkeurig.
[ afbeelding ]
Gelukkig heerst er op Oop's eigen chat een veel betere sfeer. Positief gevolg van een restrictief beleid: wie niet gezellig is of de sfeer probeert te verzieken, die vliegt!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Je had deze tekst niet beter kunnen illustreren, met opa's meest gezellige en positieve snuit als uithangbord.
Hmm, ik begreep uit verschillende reacties op uiteenlopende Fora dat Oop juist alle moeite deed om het Rellen flink in stand te houden door desnoods zélf de Trol uit te hangen indien nodig... al dan niet ingegeven vanwege de tanede belangstelling van zijn eigen chat!quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Da''s om rellers en digitale hangjongeren af te schrikken
Dan heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat daar dus toevallig net een aantal van bovengenoemde digitale hangjongeren aan het woord is geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, ik begreep uit verschillende reacties op uiteenlopende Fora dat Oop juist alle moeite deed om het Rellen flink in stand te houden door desnoods zélf de Trol uit te hangen indien nodig... al dan niet ingegeven vanwege de tanede belangstelling van zijn eigen chat!
Ik heb inmiddels wel in de gaten dat op verschillende chats in de strijd om de gunst van de bezoeker het met waarden als oprecht/eerlijk/respect en rechtvaardig niet zo nauw genomen wordt meer en onder het mom van "een leuk relletje moet kunnen toch?" de raarste verhalen over viewers de rondte gaan!quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat daar dus toevallig net een aantal van bovengenoemde digitale hangjongeren aan het woord is geweest.
Er zijn op het wereldwijde web namelijk fora die ware broeinesten van dit soort entiteiten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |