Omie heeft 'm even geholpen met de betekenis... Oop was een hele tijd stil daarna! Thx...quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet hoeft te googlen om er achter te komen wat dat zou betekenen lijkt het me in orde toch ?
Ik maak me ondertussen toch enige zorgen over het dagelijkse groente consumptiepatroon van de goede man.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw, daar istie weer, en het is vanavond Bami met géén sambaldebei!![]()
[ link | afbeelding ]
Ik maak me nérgens zorgen over, voor zover ik weet wordt De Oop elke nacht gewoon opgeladen via het stopcontact en draait 'ie overdag zo soepel als een Efteling-act!quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maak me ondertussen toch enige zorgen over het dagelijkse groente consumptiepatroon van de goede man.
Haalt hij de twee ons per dag wel ?
Weet hij dat vooral bij de wat minder bewegende mensen onder ons, waar ik voor het gemak Oop even onder schaar, het niet nodig is een overtollige dosis koolhydraten en vetten in het dagelijks menu te hebben om aan de calorieën te komen ?
Compenseert hij het groente en fruit gebrek met vitamine pilletjes ?
Of heeft hij hier gewoon nog niet over nagedacht?
Ach, wat groen betreft zit het volgens mij wel goed. Oop's bier komt uit groene flesjes, dus daar is best over nagedacht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maak me ondertussen toch enige zorgen over het dagelijkse groente consumptiepatroon van de goede man.
Haalt hij de twee ons per dag wel ?
Weet hij dat vooral bij de wat minder bewegende mensen onder ons, waar ik voor het gemak Oop even onder schaar, het niet nodig is een overtollige dosis koolhydraten en vetten in het dagelijks menu te hebben om aan de calorieën te komen ?
Compenseert hij het groente en fruit gebrek met vitamine pilletjes ?
Of heeft hij hier gewoon nog niet over nagedacht?
Met nog 32 extra Opa-topics zou dat nog veel makkelijker zijn!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:23 schreef Poezewoes het volgende:
Zal even helpen staan jullie weer bovenaan
In dat kader geef ik een voorzetje en stel ik vast de volgende nieuwe Opa-topics voor;quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met nog 32 extra Opa-topics zou dat nog veel makkelijker zijn!
Geweldig!quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:39 schreef Jian het volgende:
[..]
In dat kader geef ik een voorzetje en stel ik vast de volgende nieuwe Opa-topics voor;
Bieren met Opa
Opa neemt een Heineken, wat wil jij?
Het dagboek van Opa
durf jij het te lezen?
Darten met Opa
Opa geeft commentaar bij het darten
Daar hoorde Opa engelen zingen
kijk samen met opa naar wedstrijden van Ajax
Culinair met Opa
's avond rond een uur of 6 schijft opa aan en geeft commentaar op zijn dagelijkse hap
Wie vind jij de leukste huisgenoot van Opa?
lekker gezellig discussiëren over Oma, Ajax (de papagaai) en de kat(ten)
U vraagt en Opa draait
muziekprogramma met DJ Oop, gezellig!
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:44 schreef Jian het volgende:
O ja, topicje vergeten;
Bannen met Oop
Jij zegt iets op de chat dat Oop niet aanstaat en hij knalt je er meteen af, zeer vermakelijk!
Zeer toepasselijk ook, Opa houd van rust namelijk!quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:44 schreef Jian het volgende:
O ja, topicje vergeten;
Bannen met Oop
Jij zegt iets op de chat dat Oop niet aanstaat en hij knalt je er meteen af, zeer vermakelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |