Haha.. dat viel wel mee hoor. Het was zo lekker dat Oop de vork er zowat bij opatquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:05 schreef Jian het volgende:
Zie het nou goed en komt het er op die laatste foto weer uit ...
Bedankt voor de toelichting...het ziet er idd wat vreemd uitquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. dat viel wel mee hoor. Het was zo lekker dat Oop de vork er zowat bij opat
Ja.. het wordt dringen hier.. Typisch geval van een quasi-reallifeprogramma dat wil meeliften op de rug en populariteit van Oop..quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bedankt voor de toelichting...het ziet er idd wat vreemd uit![]()
Trouwens, Oop op Top houden gaat een lastige strijd worden, heb je die belachelijke hoeveelheid topics gezien van dat vooraf opgenomen kutprogramma wat onder rls moet doorgaan?
Ik zeg naar de Rechter en een deel van de opbrengsten van dat flutprogramma opeisen! Vuige parasietenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja.. het wordt dringen hier.. Typisch geval van een quasi-reallifeprogramma dat wil meeliften op de rug en populariteit van Oop..
Noem het maar niks zegquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:13 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking news!!
Oop test nieuw kussen!
Sjâh het is niet veel, maar een hoogtepunt van de dag alweer!![]()
[ link | afbeelding ]
Dat is dus het beeld dat zijn vrouw elke ochtend te zien krijgt als ze de oogjes open doet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:13 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking news!!
Oop test nieuw kussen!
Sjâh het is niet veel, maar een hoogtepunt van de dag alweer!![]()
[ link | afbeelding ]
dat, maar dan minus de kwijl uit zijn mondhoek natuurlijk ....quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is dus het beeld dat zijn vrouw elke ochtend te zien krijgt als ze de oogjes open doet.
Ze zal elke keer al een zucht van verlichting slaken zijn dat ze geen handjes om haar nekje voelt. Ik vind hem er serieus sinister uit zien.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:27 schreef Jian het volgende:
[..]
dat, maar dan minus de kwijl uit zijn mondhoek natuurlijk ....
Sinister.. da's een mooi woord,quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zal elke keer al een zucht van verlichting slaken zijn dat ze geen handjes om haar nekje voelt. Ik vind hem er serieus sinister uit zien.
Op het gevaar naar de bekende weg te vragen.....Welke lijst ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sinister.. da's een mooi woord,die staat nog niet op de lijst geloof ik.
Nou dat klopt ook! Die bekende weg, de Opa-naamlijst is namelijk behoorlijk lang, maar sinister kwam er nog niet in voor...quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Op het gevaar naar de bekende weg te vragen.....Welke lijst ?
Zolang hij maar niet hoeft te googlen om er achter te komen wat dat zou betekenen lijkt het me in orde toch ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou dat klopt ook! Die bekende weg, de Opa-naamlijst is namelijk behoorlijk lang, maar sinister kwam er nog niet in voor...
Omie heeft 'm even geholpen met de betekenis... Oop was een hele tijd stil daarna! Thx...quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet hoeft te googlen om er achter te komen wat dat zou betekenen lijkt het me in orde toch ?
Ik maak me ondertussen toch enige zorgen over het dagelijkse groente consumptiepatroon van de goede man.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw, daar istie weer, en het is vanavond Bami met géén sambaldebei!![]()
[ link | afbeelding ]
Ik maak me nérgens zorgen over, voor zover ik weet wordt De Oop elke nacht gewoon opgeladen via het stopcontact en draait 'ie overdag zo soepel als een Efteling-act!quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maak me ondertussen toch enige zorgen over het dagelijkse groente consumptiepatroon van de goede man.
Haalt hij de twee ons per dag wel ?
Weet hij dat vooral bij de wat minder bewegende mensen onder ons, waar ik voor het gemak Oop even onder schaar, het niet nodig is een overtollige dosis koolhydraten en vetten in het dagelijks menu te hebben om aan de calorieën te komen ?
Compenseert hij het groente en fruit gebrek met vitamine pilletjes ?
Of heeft hij hier gewoon nog niet over nagedacht?
Ach, wat groen betreft zit het volgens mij wel goed. Oop's bier komt uit groene flesjes, dus daar is best over nagedacht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maak me ondertussen toch enige zorgen over het dagelijkse groente consumptiepatroon van de goede man.
Haalt hij de twee ons per dag wel ?
Weet hij dat vooral bij de wat minder bewegende mensen onder ons, waar ik voor het gemak Oop even onder schaar, het niet nodig is een overtollige dosis koolhydraten en vetten in het dagelijks menu te hebben om aan de calorieën te komen ?
Compenseert hij het groente en fruit gebrek met vitamine pilletjes ?
Of heeft hij hier gewoon nog niet over nagedacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |