Liefde maakt blind en sommige irritant/kinderachtig.quote:Op zondag 4 december 2011 11:25 schreef Anthraxx het volgende:
Dude, het is notabene je eigen forum waar het in staat: Hoe Voel Je Je Nu Uitgedrukt In (song) Teksten #46
Ik heb al 3 wasjes gedaan, de keuken gepoetst, gestofzuigt, de kattenbak, gestoft en opgeruimdquote:
mocht je willenquote:
als je het brengt en vanavond ophaalt pak ik het wel meequote:
ik normaal ook maar ik dacht ik ga zorgen dat als vriendje thuis komt alles netjes isquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je het brengt en vanavond ophaalt pak ik het wel mee
quote:
Prioriteiten.quote:Op zondag 4 december 2011 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie anders geen boek in je handen hoor meneert Lotro.
Ik heb een powerpuff agenda.quote:Op zondag 4 december 2011 14:49 schreef Anthraxx het volgende:
Wij zitten een Powerpuff Girls marathon te houden.
quote:Op zondag 4 december 2011 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie anders geen boek in je handen hoor meneert Lotro.
O dat hoeft niet eens meer, bij het lezen kwam de grijns al.quote:Op zondag 4 december 2011 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
Get a room.
Oh wacht, daar ben je al mee bezig.
Geen mod he, dan kom je er niet mee weg in het topic zelf.quote:Op zondag 4 december 2011 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
Get a room.
Oh wacht, daar ben je al mee bezig.
Hoe CL van jouquote:Op zondag 4 december 2011 14:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb een powerpuff agenda.Moet eens nieuwe blaadjes halen.
Gewoon het ademhalen tot een minimum beperkenquote:Op zondag 4 december 2011 15:29 schreef Anthraxx het volgende:
Ik begin best verkouden te worden. En toch wil ik zo gaan hardlopen (nou ja, vanavond). Vraag mij alleen af of het niet verergerd daardoor.
Aangezien zo de buien gaan komen zou die verkoudheid wel eens erger kunnen worden ja.quote:Op zondag 4 december 2011 15:29 schreef Anthraxx het volgende:
Ik begin best verkouden te worden. En toch wil ik zo gaan hardlopen (nou ja, vanavond). Vraag mij alleen af of het niet verergerd daardoor.
Er is niets wat niet beter wordt met Annie, dus ook "thee met honing".quote:
Buiten het zweet om heb ik er geen behoefte aanquote:Op zondag 4 december 2011 15:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aangezien zo de buien gaan komen zou die verkoudheid wel eens erger kunnen worden ja.
Hoe nat wil je worden?
8 weken terug leek het alsof mijn longen naar buiten kwamen met elke stap die ik deedquote:Op zondag 4 december 2011 15:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gewoon het ademhalen tot een minimum beperken.
Regen ja, stortbuien lijkt mij niet.quote:Op zondag 4 december 2011 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Buiten het zweet om heb ik er geen behoefte aan. Nou ja, regen loopt wel prettig moet ik eerlijk in zijn.
Als ik buienradar mag geloven komen er niet echt gigantische buien deze kant op. Maar goed, dat zegt niets in Nederlandquote:Op zondag 4 december 2011 15:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Regen ja, stortbuien lijkt mij niet.![]()
Vind miezel ook vaak wel lekker om doorheen te wandelen.
inderdaad, ik was 19 toen ik er een hadquote:Op zondag 4 december 2011 15:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik ben ouder.ietsje.
Zeg gaan we katten.quote:Op zondag 4 december 2011 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
inderdaad, ik was 19 toen ik er een had
Dan mag je geen powerpuffs meer.quote:Op zondag 4 december 2011 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hoezoik ben nu ook tien jaar ouder
Haar of ons.quote:Op zondag 4 december 2011 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik antwoord als ik zo thuis ben oké?
Dank je wel.quote:Op zondag 4 december 2011 01:36 schreef Daniel1976 het volgende:
Ach laat ik er nog eens één posten voor mijn lieffie.
Heeft iemand nou die link naar HVJJN met muziek?
Britpop
Vrouwelijke PHP'ers...quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:29 schreef Anthraxx het volgende:
Voor een PHP olifant doet ze alles voor je.
Nou en! Sommige mensen hebben daar loopjongens zoals jij voor.quote:Op zondag 4 december 2011 11:25 schreef Anthraxx het volgende:
Dude, het is notabene je eigen forum waar het in staat: Hoe Voel Je Je Nu Uitgedrukt In (song) Teksten #46
Sommige mensen hebben ook geen plaat beton voor hun kop met de grootte van de Atlantikwall. De Nazi's zouden jaloers zijn op die plaat.quote:Op zondag 4 december 2011 17:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dank je wel.
Deze is voor jou:
Ik weet dat jevan Johnny Gill, maar da's jouw probleem.
[..]
Vrouwelijke PHP'ers...
Oh wacht...
[..]
Nou en! Sommige mensen hebben daar loopjongens zoals jij voor.
Daar heeft hij jou al voor, jij bent de linkjes biatch toch? Of weet je hvjjn niet te vinden.quote:Op zondag 4 december 2011 17:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[onzin weghaalt]
Nou en! Sommige mensen hebben daar loopjongens zoals jij voor.
Godwin! Jij mag niet meer meedoen! Nanananana, en lekker puh!quote:Op zondag 4 december 2011 17:11 schreef Anthraxx het volgende:
Sommige mensen hebben ook geen plaat beton voor hun kop met de grootte van de Atlantikwall. De Nazi's zouden jaloers zijn op die plaat.
Ja natuurlijk doe ik alles voor hem.quote:Op zondag 4 december 2011 17:14 schreef Bengeltje het volgende:
Daar heeft hij jou al voor, jij bent de linkjes biatch toch? Of weet je hvjjn niet te vinden.
Tieft op.quote:Op zondag 4 december 2011 17:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Godwin! Jij mag niet meer meedoen! Nanananana, en lekker puh!
[..]
Ja natuurlijk doe ik alles voor hem.
Inlikken bij de mods heet dat, dat heeft een hoop voordelen hoor.
Wees er trots opquote:Op zondag 4 december 2011 17:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Godwin! Jij mag niet meer meedoen! Nanananana, en lekker puh!
[..]
Ja natuurlijk doe ik alles voor hem.
Inlikken bij de mods heet dat, dat heeft een hoop voordelen hoor.
Oh Anquote:Op zondag 4 december 2011 17:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tieft op.
En het heet geen inlikken maar afzuigen.
Nu heb je zin om te zuigen?quote:
quote:
Gezellig.quote:Op zondag 4 december 2011 17:18 schreef CherryLips het volgende:
Wees er trots opMaar doe het ergens anders.
Dat weet ik.quote:
Lache joh.quote:Op zondag 4 december 2011 17:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Daarom post ik hier ook zo graag.
Kloon van Michielos?quote:
Geen idee, ik heb geen TR geplaatst.quote:
Jij kunt toch zien wie die TR's geplaatst hebben? Nou, ik was het niet hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 20:08 schreef Re het volgende:
Niet de vermoorde onschuld spelen, staat zo kinderachtig
Ik ook niet hoor. En behoor niet tot een kliekjequote:Op zondag 4 december 2011 20:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jij kunt toch zien wie die TR's geplaatst hebben? Nou, ik was het niet hoor.
quote:Op zondag 4 december 2011 20:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jij kunt toch zien wie die TR's geplaatst hebben? Nou, ik was het niet hoor.
Sluiten die reeks, dat zeggen we al jarenquote:Op zondag 4 december 2011 20:09 schreef Re het volgende:
En wat een zuur eng kliekje hier, verschrikkelijk
Nou, dan kijk je maar wat beter om te zien wie die TR's geplaatst hebben.quote:
Ik zie alleen enorme vijandigheid, ik weet niet waarom, maar zou graag willen weten waarom. En wat is de 'geldende cultuur' waar kan ik die lezen?quote:Op zondag 4 december 2011 20:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sluiten die reeks, dat zeggen we al jaren.
Even los van dat, er is natuurlijk een fijn verschil tussen "zuur en eng" en "er komt iemand binnen die met een plaat voor zijn/haar hoofd wel even het topic vol komt plempen zonder rekening te houden met de geldende cultuur". Die cultuur is nu juist de reden waarom bijv. een Singles nog steeds open is, tenslotte.
[R&P SC] TRU-Ouwehoer voor de verzameling linkdumps van Daniel1976 en zijn neukpopje. En het is niet geheel ongebruikelijk dat je in een bestaande SC meepost ipv. die gewoon kaapt - dat kan je samenvatten als 'geldende cultuur' en dat deed ik dus ook.quote:Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef Re het volgende:
[..]
Ik zie alleen enorme vijandigheid, ik weet niet waarom, maar zou graag willen weten waarom. En wat is de 'geldende cultuur' waar kan ik die lezen?
Dat is hetquote:Op zondag 4 december 2011 20:23 schreef Re het volgende:
Ahhh is dat het? Een mislukte poging met een TT change die nergens op sloeg? En dan moet iedereen over de zeik, inclusief nazi platen voor het hoofdFucking weird
De toen aanwezige mod was zelf onderdeel van alles hequote:Op zondag 4 december 2011 20:26 schreef JDude het volgende:
Lees even een paar topics terug anders. Ik vermoed dat de topicreports al een paar dagen oud zijn en door de toen aanwezige mod niet zijn opgepakt.
En Joipidoepiedoe volgde slechts zijn voorbeeldfunctie.quote:Op zondag 4 december 2011 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
De toen aanwezige mod was zelf onderdeel van alles he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |