Jullie verloren met 6-0 van groningen, psv vorig jaar 10-0 dus dit jaar wordt dat 0-17, it all makes sense!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:19 schreef Muto het volgende:
Heracles won gisteren met 11 tegen 11 met 7-0 van VVV, Ajax met geluk en 12 tegen 10 met 4-1 van Excelsior.
Helaas. Werd 0-1 op kunstgrasquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:19 schreef Smoofie het volgende:
Was Feyenoord niet die club die verloor van excelsior
You get in the bowl!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je daar ook een nummertje voor?
Ohja? Vertel ...quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja, en met 10-0 van PSV toch ook ooit?
ik zou leraar geschiedenis wordenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja, en met 10-0 van PSV toch ook ooit?
0-2quote:
Spieren ..quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die van excelsior is ook dik trouwens, is dat de nieuwe pizza?
Nee hoor, gewoon 0-2 gewonnen. Zonder hulp van de scheidsrechter.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:19 schreef Smoofie het volgende:
Was Feyenoord niet die club die verloor van excelsior
quote:
Er zijn ook beelden vanquote:PSV heeft zondag (24-10-2010) een historische 10-0 overwinning behaald op Feyenoord, waarbij er in het Philips Stadion na rust maar liefst acht goals gemaakt werden. Namens PSV voerden Jonathan Reis (3x), Balázs Dzsudzsák (2x), Jeremain Lens (2x), Ola Toivonen en Orlando Engelaar (1x) de score op. Eenmaal viel er een eigen goal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
gebeurt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als dat gebeurd ga ik elke week naar de kerk en zal ik een trouwe volger worden
Ik moet altijd lachen om jou, het is altijd zo duidelijk welke posters uit Rotterdam komenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon 0-2 gewonnen. Zonder hulp van de scheidsrechter.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:22 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
[..]
Er zijn ook beelden vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Zegt een Ajax fan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Ach ja, ik snap de meeste hier wel. Dit jaar nog even zoveel mogelijk lachen om Feyenoord. Volgend jaar hebben ze geen licentie meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |