Hoezo? Hoop je niet op een 4-4?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:16 schreef Geo3kant het volgende:
Asjeblieft voetbalgod, ik ben heel lief geweest voor ajax, wees nu lief voor mij.. 4-1 eindstand, bedankt.
Geef Cruijff nog 5 jaar en dit wordt werkelijkheidquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het is wel weer schandalig dat we zoveel moeite hebben tegen de nummer laatst die met 10 man speelt...
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef Cruijff nog 5 jaar en dit wordt werkelijkheid
met 2 man meerquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
maar 4-1 voor ajax tegen een degradatiekandidaat![]()
Mét hulp van de scheidsrechter.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Idd, jullie vegen degradatiekandidaten met 7-0 van het kunstgras afquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
jordi heeft weer een terechte penal gezienquote:
Ik haat op Ajax. En terecht.quote:
Als dat gebeurd ga ik elke week naar de kerk en zal ik een trouwe volger wordenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoezo? Hoop je niet op een 4-4?
M&Mquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:18 schreef truedestiny het volgende:
Waarom is 13th stream eruit geklapt, iemand een andere?
jazeker,, www.eredivisie.nlquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:18 schreef truedestiny het volgende:
Waarom is 13th stream eruit geklapt, iemand een andere?
HAHAHAHA JA WANT DE SCHEIDS HOOORT OOK BIJ AJAX HAHAHAHAA.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
HAHAHAHA JA WANT DE SCHEIDS HOOORT OOK BIJ AJAX HAHAHAHAA.
Hilarisch.
Liesveld he. Die heeft een verleden wat dat betreftquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
HAHAHAHA JA WANT DE SCHEIDS HOOORT OOK BIJ AJAX HAHAHAHAA.
Hilarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |