waarschijnlijk wel, of buitenverlichtingquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:00 schreef Khadgar het volgende:
Zou het voor de portiekverlichting kunnen zijn (ik zit op de begane grond, naast de meterkast is de trap omhoog)
Maar ik zie geen aparte meter voor de portiekverlichting, gaat dat dan uit mijn zak? Of zou het kunnen dat ie toch voor dit huis een functie heeft die al lang vervallen is?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:01 schreef exlurker het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, of buitenverlichting
Misschien wel geplaatst door de Maya's, ingesteld op 12-12-2012. TS als je die klok gewoon ff uitzet dan vergaat de wereld ook niet.quote:Op zondag 4 december 2011 15:31 schreef b4kl4p het volgende:
Het is een tijdbom geïnstalleerd door de illuminati voor een nucleaire wereldexplosie
Pand zelf uit 1930 oid, maar een van de vorige huurders, jaaaren terug was een echte vonkenboer, het hele huis is zo ontzettend slim ingericht qua electra (overal eenvoudige lasdozen, 1000 stopcontacten etc etc). Ik vermoed dat dit ding ook erbij hoorde als mooie vakantieverlichting of buitenlicht bij de voordeur. Prachtig man!quote:
en ga je hem dan ook nog toepassen?quote:Op maandag 5 december 2011 20:52 schreef Khadgar het volgende:
Goed, nog eens verder gekeken en klok losgehaald, bleek niet aangesloten te zijn. Mooi stuk techniek, dat wel, binnenkort maar eens reviseren!
Geen idee, als ik een functie heb ervoor en het verbruik normaal/ zuinig is.quote:Op maandag 5 december 2011 23:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en ga je hem dan ook nog toepassen?
het telwerk zal niet veel verbruikenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:54 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Geen idee, als ik een functie heb ervoor en het verbruik normaal/ zuinig is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |