Je moet je vak wel verstaan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:02 schreef Sprinkhaan51 het volgende:
[..]
Ja hoor je moet echt een raketgeleerde zijn om schoenen te verkopen...
Ach, Al Bundy verkoopt ook al 20 jaar schoenenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:22 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Sorry maar daar heb je het zelf naar gemaakt in dit topic. Ik hoop dat je sociale vaardigheden buiten het internet iets beter zijn dan welke je hier laat zien, die heb je namelijk hard nodig als je met klanten werkt.
Met succesquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, Al Bundy verkoopt ook al 20 jaar schoenen
Hoe werkt dat? Van enkele maten toch wel meerdere paren lijkt me? Valt het in een hele korte matenreeks?quote:Op maandag 5 december 2011 13:19 schreef Audreyoot het volgende:
Een maatlijn zijn 12 paar, wat doe je met je restparen als een nieuw seizoen aanbreekt?
Ha, we hebben al een naam voor z'n belse schoenenshopquote:
Meest standaard worden ze in paren van 12 geleverd, 1x 36 2x 37 3x 38 3x39 2x40 1x41 << heb het nu over de damesschoenen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:43 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Van enkele maten toch wel meerdere paren lijkt me? Valt het in een hele korte matenreeks?
[..]
Ha, we hebben al een naam voor z'n belse schoenenshop
Toch is er wel echt een groot verschil tussen Nederlands en Belgisch Limburg. Zelf werk ik in een schoenenwinkel in het centrum van Maastricht. Een groot assortiment rond de 150 verschillende mannenschoenen in de winkel en vrouwenschoenen zeker tussen de 300 en 400. Dit allemaal in 1 winkel. We hebben het geluk dat we in deze tijd nog steeds zeker 80% van de tijd eenzelfde of hogere omzet dan vorig jaar behalen. Wij spreken van een rustig moment op een zaterdag als er minder dan 10 mensen in de winkel rondlopen. Als ik door de stad loop zie ik dat andere winkels blij zouden zijn met dat aantal klanten in de winkel.quote:Op maandag 5 december 2011 13:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat geweldig trouwens dat hier ook iemand zit die daadwerkelijk een schoenenwinkel in Limburg heeft!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |