en daarna slapen zeker ...quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:30 schreef Plastic_zak het volgende:
nou ik ga maar even scheren, douchen, tanden poetsen, alles![]()
gr gr
Ik heb de hosselskills van James May jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
M1st, Wie weet? ik ben gewoon nooit onder de indruk van iemand. helemaal niet op fok!
slaapzequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:30 schreef Plastic_zak het volgende:
gr gr
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oh kijk, dat scheelt een boel. Al heb ik wel de eigenschap om lesbiennes weer op het pad van de hetero's te krijgen.
Peace brada, blow those backs outquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:30 schreef Plastic_zak het volgende:
gr gr
dan zijn het geen lesbienes maar bisexuele dames..quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oh kijk, dat scheelt een boel. Al heb ik wel de eigenschap om lesbiennes weer op het pad van de hetero's te krijgen.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oh, jeetje. Mag het ook -9583473782 zijn?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]dat is een hele foute opmerking om tegen mij te maken.. - 9583473738394904847373989550954 minpunten voor jou
Ik maak ze altijd biquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
dan is het nog geen bekeren ehquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dan zijn het geen lesbienes maar bisexuele dames..
neenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oh, jeetje. Mag het ook -9583473782 zijn?.
dan is het juist geen bekeren...ze willen een stokje zuigen ter afwisselingquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan is het nog geen bekeren eh
Niet als ze dan niet meer met de dames bezig zijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dan zijn het geen lesbienes maar bisexuele dames..
zoiets jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dan is het juist geen bekeren...ze willen een stokje zuigen ter afwisseling
werkt nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb de hosselskills van James May ja
jawel... ze blijven eraan denken hoe lekker het was met een vrouwquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet als ze dan niet meer met de dames bezig zijn
Mannen die dat van plan zijn zijn homoquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan is het nog geen bekeren eh
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
jawel... ze blijven eraan denken hoe lekker het was met een vrouw
dat kan je ook met een honkbalknuppel bewerkstelligenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
soms wil ik een grote bubba negert naar mensen sturen die zoiets zeggen.. en dat bubba dan zo hupppaaaaaaaa dat broekje naar beneden trekt en dan ook ff gaat "bekeren"
da's minder leukquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat kan je ook met een honkbalknuppel bewerkstelligen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat kan je ook met een honkbalknuppel bewerkstelligen
Daar gaat mijn droom.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het was toch niks geworden,. vrouwen die van JM houden trek ik niet
ik ben niet zo'n fan van geweld plegen.. i'd rather watch..quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ligt eraan of er al een paar keer een flinke homerun mee geslagen is..
het hoeft toch niet met geweld... flink glijmiddel erop...quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n fan van geweld plegen.. i'd rather watch..
:|quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
i wanna make 'em scream and cry
hmmmm uitbuikenquote:
dan nog kijk ik lieverquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
het hoeft toch niet met geweld... flink glijmiddel erop...
nee poesjesquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar nu gaan we het over pluizige konijntjes hebben en vlechtjes en huppelen door bloemenweides
Moet dat?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar nu gaan we het over pluizige konijntjes hebben en vlechtjes en huppelen door bloemenweides
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
je bent een lieve sadist...quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmmm uitbuiken
[..]
dan nog kijk ik liever
en terwijl ik kijk mag het best pijn doen bij diegene.. zo evil ben ik dan wel weer
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]mrauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Kom je ook chillen met floxcie en DV?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
dit
Wat voor poesjes vinden jullie leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |