En daar krijg jij dan een stijfje van, vieze man.quote:Op zondag 4 december 2011 01:09 schreef seasick_john het volgende:
ik heb weleens gehoord: "je doet het best goed hoor" > murmelend "ahaa"
zit je dan in zo'n klein flatje waar je alles hoortn aan de sint vragen of je Beats vanquote:Op zondag 4 december 2011 01:05 schreef seasick_john het volgende:
Ik heb helemaal geen problemen met mn zusje of die vriend. Maar het gaat me erom dat het gewoon respectloos tegenover mij is.
Pak een paar joints, dan boeit niks je meer.quote:
Ik vind dat respectloos voor je hersenen.quote:Op zondag 4 december 2011 01:39 schreef Stofzuigerzak het volgende:
TS ik vindt het ook respectloos dat je zus je vriend heeft afgepakt ... ik voel voor je
Mss als je even zou kijken naar wanneer beide topics gemaakt zijn ... domme kankersukkel met je bijdehande smoelquote:Op zondag 4 december 2011 01:45 schreef neeennu het volgende:
Verzonnen omdat forum.fok.nl/topic/1746538/1/25#105145462
quote:Op zondag 4 december 2011 01:49 schreef neeennu het volgende:
Dartanion schreef op zaterdag 3 december
2011 @ 20:53!
Zou jij niet gaan slapen?quote:Op zondag 4 december 2011 01:50 schreef neeennu het volgende:
seasick_john schreef op zaterdag 3
december 2011 @ 20:16
't is zeker een kut gevoel in die douche bij TS ...quote:Op zondag 4 december 2011 01:58 schreef neeennu het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA, jongens jongens is niet leuk, zijn zusje word al zo gepakt en jullie maken erger. Tis een kut gevoel hoor, als je zusje met een jongen is opgesloten in de douche
arme TS, heb medelijden met je makker.quote:Op zondag 4 december 2011 01:59 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
't is zeker een kut gevoel in die douche bij TS ...
Dat is gewoon smerig man.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:16 schreef seasick_john het volgende:
Klacht: De spiegel in de badkamer staat net niet zo dat ik door het raampje boven de deur die twee in de spiegel zou kunnen begluren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |