Jij slaapt morgen in zijn kwakkiequote:Op maandag 5 december 2011 00:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja klopt mijn moeder met haar ideeen ook altijd![]()
Ze zit nu al alles te regelen stresskip dat ze is ook.
Nee hij komt vrijdag hé .. sowieso geen geneuk in mijn bed.quote:Op maandag 5 december 2011 00:40 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Jij slaapt morgen in zijn kwakkie
Hoe wil je dat gaan voorkomen dan?quote:Op maandag 5 december 2011 00:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee hij komt vrijdag hé .. sowieso geen geneuk in mijn bed.
Ernaast gaan liggen ofzoquote:Op maandag 5 december 2011 00:42 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Hoe wil je dat gaan voorkomen dan?
Tussenin.quote:
Touché... Met een beetje "geluk" vergist die vriend zich, heeft TS wel een reden hem de kamer uit te trappenquote:
Squote:Op maandag 5 december 2011 00:42 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Hoe wil je dat gaan voorkomen dan?
Hopen op ietsquote:Op maandag 5 december 2011 00:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
S
Onder het bed te liggen.Nee hoop gewoon niet dat ze in mijn kamer gaan slapen. Steek er wel een stokje voor.
Tja, anders hij steekt er wel een stokje inquote:Op maandag 5 december 2011 00:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
S
Onder het bed te liggen.Nee hoop gewoon niet dat ze in mijn kamer gaan slapen. Steek er wel een stokje voor.
Maar dan moet Meloe toegeven dat ze haar smsjes gelezen heeft.quote:Op maandag 5 december 2011 00:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hopen op ietsZeg je moeder dat ze achterlijk is en wat ze wel niet denkt en dat je je bed niet verpest wilt hebben met de zaadvlekken van de persoon die je zus haar kut misbruikt
Nee hoor, gewoon wat verstand in haar moeder praten. Als dat mens stiekem al niet weet dat 1 van haar schatjes met regelmaat zaad ontvangtquote:Op maandag 5 december 2011 00:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar dan moet Meloe toegeven dat ze haar smsjes gelezen heeft.
Lijkt me toch dat ouders dat wel wetenquote:Op maandag 5 december 2011 00:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon wat verstand in haar moeder praten. Als dat mens stiekem al niet weet dat 1 van haar schatjes met regelmaat zaad ontvangt
Sommige ouders zijn echt naïef en goedgelovig.... Een beetje té goedgelovig, de arme drommels...quote:Op maandag 5 december 2011 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat ouders dat wel weten
Mijn moeder weet dat echt nietquote:Op maandag 5 december 2011 00:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon wat verstand in haar moeder praten. Als dat mens stiekem al niet weet dat 1 van haar schatjes met regelmaat zaad ontvangt
Het zou wel een hoop verklaren. Waarom jij bijvoorbeeld zo je gal loopt te spuien op dit forum.quote:Op maandag 5 december 2011 01:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]Maar het stoort me wel want als ik dan een ''gemene'' opmerking maak volgens haar dan ben ik ineens de misgunnendeWant ik wil ook zo'n '' fatsoenlijke leuke'' jongen natuurlijk
Denken dat ik jaloers ben.. ze mag hopen dat die jongen niet verliefd wordt op mij.quote:Op maandag 5 december 2011 01:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het zou wel een hoop verklaren. Waarom jij bijvoorbeeld zo je gal loopt te spuien op dit forum.
Ben je stiekem niet een beetje jaloers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt niet jaloers zo'n jongens kan ik ook gemakkelijk krijgen als ik zou willen.Doei!
quote:Op maandag 5 december 2011 01:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Denken dat ik jaloers ben.. ze mag hopen dat die jongen niet verliefd wordt op mij.
Inderdaad, jongens zouden maar al te graag met jou in je kamer willen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt niet jaloers zo'n jongens kan ik ook gemakkelijk krijgen als ik zou willen.Gelukkig ben je niet zoals de meeste jongeren van tegenwoordig en stel je hoge eisen. Knap dat je durfde toe te geven dat je niets met jongens wilt doen tot het huwelijk! Dat doen nog maar weinig mensen tegenwoordig.
Hoe was het in de kerk vanochtend? Was de preek mooi?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |