En, is het interessant?quote:Op zondag 4 december 2011 01:44 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
Ik kijk naar de webcam van dat winkelcentrum in Heerlen
Welterusten Tomboquote:
Turkse tosti's? Nooit van gehoord, is dat wat?quote:
Nee heerlijkquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 02:06 schreef sararaats het volgende:
Greys
Ik kan niet slapen van de oorpijn
Klinkt goedquote:Op zondag 4 december 2011 02:02 schreef Greys het volgende:
Trust Tombo en bedankt voor de gezellige avond
@Roozjee, een turkse tosti is een pitabroodje met daarin een berg geitenkaas, dat warm gemaakt en daartussen zit ook rode uien chutney en dat is zoetig![]()
Hij verdwijnt half december van de menukaart van de sauna en omdat het nu nog kon hebben we er maar ieder twee genomen
Wandel zequote:Op zondag 4 december 2011 03:11 schreef oh-oh het volgende:
Thnx het is nu lekker droog en het waait amper, dus we gaan nog ff een stevige wandeling doen, lekker rustig buiten nu![]()
Jaquote:
Ja hoor en ga zo iets nemen.quote:Op zondag 4 december 2011 03:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh bah. Geen pijnstillers in huis?
quote:Op zondag 4 december 2011 09:14 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
kijk nu wat een faal
bovenaan de pagina staat in grote letters dat t Loon op instorten staat. en dit staat onderaan de pagina in de krant.
[ afbeelding ]
Megafaal jaquote:Op zondag 4 december 2011 09:14 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
kijk nu wat een faal
bovenaan de pagina staat in grote letters dat t Loon op instorten staat. en dit staat onderaan de pagina in de krant.
[ afbeelding ]
Er staat dat het Loon (winkelcentrum) op instorten staat en onderaan diezelfde pagina staat dat het koopzondag isquote:
Ah oké, mobiel is het best onduidelijkquote:Op zondag 4 december 2011 09:45 schreef Oognip het volgende:
Er staat dat het Loon (winkelcentrum) op instorten staat en onderaan diezelfde pagina staat dat het koopzondag is
Ik heb je ook niet meer aangevinkt hoorquote:
51 minuten geleden heb ik een uitnodiging ontvangenquote:Op zondag 4 december 2011 10:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb je ook niet meer aangevinkt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |