You wish.quote:
Leuk!quote:
Nee, niet echt.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
'Chocothee, thee met chocoladesmaak'
Leukleukleuk!quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:45 schreef Ruzy het volgende:
Girls, ik denk dat ik naast mijn eigen kleine bengeltje, ook maar Evi adopteer
Laat mij het volgende deel maar maken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Maar doe toch maar vertellen
Hahahahahaha, grapjas.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat mij het volgende deel maar maken.
Ligt lekker rustig te slapen nu. Als ze wakker is, is ze een stuk levendiger, een wereld van verschil met vanmorgen.quote:
gelukkig maarquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ligt lekker rustig te slapen nu. Als ze wakker is, is ze een stuk levendiger, een wereld van verschil met vanmorgen.
Wat leuk ruzy!
Ik weet het.quote:
quote:
quote:
Maar dat is wel het max hoorquote:
Dat vindt je lekker he? Viezerik.quote:
Ik vindt helemaal niks!quote:
Uhuh.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik klikte ook, maar ik kan er niet in.
Is me nu iets vreselijks bespaard?
+1quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik klikte ook, maar ik kan er niet in.
Is me nu iets vreselijks bespaard?
En, was het..... groen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:01 schreef Maes het volgende:
De kostuums, de muziek, de aankleding van het toneel allemaal geweldig. En dan het zingen van Willemijn en Chantal![]()
![]()
en Jim doet ook leuk mee
![]()
Leuk zeg!quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:45 schreef Ruzy het volgende:
Goed zoquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:45 schreef Ruzy het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ligt lekker rustig te slapen nu. Als ze wakker is, is ze een stuk levendiger, een wereld van verschil met vanmorgen.
Wat leuk ruzy!
Hallo schoonheid!quote:
quote:
Ik had ook een 5,5 , maar wat een rare/onbelangrijke vragen zaten erbijquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:36 schreef Cat22 het volgende:
Mag je in Nederland blijven of is het?
Doe de test!
Ik had een 5,5.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:45 schreef Ruzy het volgende:
Samequote:Op zaterdag 3 december 2011 18:36 schreef Cat22 het volgende:
Mag je in Nederland blijven of is het?
Doe de test!
Ik had een 5,5.
Fijn dat je mag blijven!quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik had ook een 5,5 , maar wat een rare/onbelangrijke vragen zaten erbij![]()
Maar ik word nog niet uitgezet pfiew * indaha veegt zweet van voorhoofd
Fijn dat Daartje het beter doet![]()
Dat is een flinke verzakking idd
Mooie samenvatting.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same
Wat een mongolische kut vragen zeg
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same
Wat een mongolische kut vragen zeg
lelijk of niet, dat is totaal niet belangrijk, vind ik dan he en als we alles moeten slopen wat lelijk is, dan blijft er weinig overquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat je mag blijven!![]()
Ik vind Het Loon echt een lelijke puist, zouden ze zo af mogen breken. Maar volgens mij stat dat al op de planning of zo? Want volgens dat artikel zijn nog maar 18 appartementen van de 12 woonlagen bewoond.
Smaken verschillen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
lelijk of niet, dat is totaal niet belangrijk, vind ik dan he en als we alles moeten slopen wat lelijk is, dan blijft er weinig over
slopen gaat alleen voor t gevaarlijke stuk door, vooralsnog op de planning. ivm gebouwd in verschillende compartimenten.
ivm renovatie stonden er woningen leeg.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk.
En dat ze dat gevaarlijke gedeelte gaan slopen is logisch. Maar weet jij waarom er dan zo weinig woningen bewoond zijn in dat complex? Of was dit het restje bewoners wat was blijven zitten en nu alsnog eruit moest?
Nou, dat valt dan mooi samen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
ivm renovatie stonden er woningen leeg.
Ik heb er nog wel in de diepvries. HA!quote:
Reclamequote:Op zaterdag 3 december 2011 19:15 schreef Cat22 het volgende:
Kijkt iemand naar TLC? Kleine tot in de grond verwende 6 jarige meisjes krijgen een verjaardagsfeestje wat makkelijk 10.000 dollar mag kosten.
Slaperdquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo zeg... zou ik om 15 uur ff douchen en toen kwam ik boven en lagen er 2 poesjes heel lief op bed.
Dus daar kroop ik eeeeeeven bij.
En toen was het 18.30 uur![]()
Tombo en Krees inmiddels al in de blote kont aan de Tukse Tosti?![]()
En wat fijn dat Daartje weer op lijkt te knappen.....zo irritant als een beestje ziek is
Oh dan, nee dan maakt het niet veel uit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh jawel hoor, want ik lig er wrs. toch niet voor 3 uur vannacht in![]()
Net gesmuld van de Boef Dinges.....wat goddelijk zeg!![]()
Moet toch maar es een grotere pan kopen, want ik had nog maar voor 1x over
He ho nouquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:56 schreef Muis006 het volgende:
Wat nou een 6.1ik had 29 van de 36 goed. Is de score op een schaal van 1 tot 10?
[..]
Slaperdkan je nou vannacht wel goed slapen?
Wutquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
[..]
He ho nou29 goed is 5,5 want dat had ik ook
![]()
http://content1d.omroep.n(...)_score_formulier.pdf
Maar je mag toch blijven hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wuter stond echt 6.1
Misschien heb ik verkeerd geteld, of die test klopt niet.
Ja ik ook, maar ik vind dat ik laag scoor eigenlijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel
Ook al ben ik officieel, als het aan de PVV ligt, autochtoon.
True, maar dan krijg je er wel speciaal training voor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik vind dat ik laag scoor eigenlijken sommige vragen heb ik gewoon moeten gokken , dus ik kan me voorstellen dat die test best moeilijk is als je hier niet bent geboren.
8.1quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
[..]
He ho nou29 goed is 5,5 want dat had ik ook
![]()
http://content1d.omroep.n(...)_score_formulier.pdf
Heb je de puppy gezien? Dat is het zusje van onze Charliequote:
Echt!? Wat een mopje!quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heb je de puppy gezien? Dat is het zusje van onze Charlie
Wat goedquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
8.1Gewoon de meest burgerlijke en sociaal geaccepteerde antwoorden geven. Ik vraag me trouwens af wat PVV-stemmers van die test vinden en hoe ze 'm zouden maken, 't lijkt me dat er wat antwoorden ontbreken voor hun.
Hoe gaat het nu met haar, heeft je oom nog aktie ondernomen ?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:06 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn vandaag bij mijn oma geweest, wat houd ik toch veel van dat lieve mensje
Niet gezien,quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heb je de puppy gezien? Dat is het zusje van onze Charlie
De fokkers wilden zelf de mensen goedkeuren. Binnen 2 weken komen die mensen bij de pup kijken en dan word het verder geregeld. Dat was een eis vd fokkers, omdat ze niet wilden dat Lola binnen 2 maanden in het asiel terecht zou komen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Echt!? Wat een mopje!![]()
(ik hoop wel dat de mevrouw even goed mag overdenken of ze haar wil, of dat dat wellicht vooraf al geregled is)
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
De fokkers wilden zelf de mensen goedkeuren. Binnen 2 weken komen die mensen bij de pup kijken en dan word het verder geregeld. Dat was een eis vd fokkers, omdat ze niet wilden dat Lola binnen 2 maanden in het asiel terecht zou komen.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Niet gezien,nog 14 nachtjes tot hij komt toch
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
De fokkers wilden zelf de mensen goedkeuren. Binnen 2 weken komen die mensen bij de pup kijken en dan word het verder geregeld. Dat was een eis vd fokkers, omdat ze niet wilden dat Lola binnen 2 maanden in het asiel terecht zou komen.
Het gaat wel redelijk goed gelukkig. Haar water koker was helemaal zwart zei ik toch? Wij zweerden dat de bodem helemaal was afgebladderd maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Ze heeft het met schoonmaakazijn schoongemaakt en het is wegquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat goed
[..]
Hoe gaat het nu met haar, heeft je oom nog aktie ondernomen ?
Oeh, het schiet opquote:
Controleren kan ik het inderdaad niet maar ik geloof haar op zich wel. Als ik bel dan bel ik expres rond de tijd dat ze aan het eten is of net klaar is. Dan weet ze meestal wel wat ze gegeten heeft.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:24 schreef indaha het volgende:
Nou dat valt dan weer mee, maar ik hoop dat je oom toch goed oplet of ze wel echt kookt want jij ziet het natuurlijk niet en als iemand haar daarop aangesproken heeft kan ze natuurlijk ook net doen alsof.(Mijn moeder is ook dement en had soms ook van die dingetjes die ze vertelde wat ze gedaan had die niet helemaal klopten)
Ze mag blij zijn met zo'n lieve kleindochterquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Controleren kan ik het inderdaad niet maar ik geloof haar op zich wel. Als ik bel dan bel ik expres rond de tijd dat ze aan het eten is of net klaar is. Dan weet ze meestal wel wat ze gegeten heeft.
Het eten ga ik ook wel in de gaten houden door haar vaker te bellen.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze mag blij zijn met zo'n lieve kleindochter
En, is het interessant?quote:Op zondag 4 december 2011 01:44 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
Ik kijk naar de webcam van dat winkelcentrum in Heerlen
Welterusten Tomboquote:
Turkse tosti's? Nooit van gehoord, is dat wat?quote:
Nee heerlijkquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 02:06 schreef sararaats het volgende:
Greys
Ik kan niet slapen van de oorpijn
Klinkt goedquote:Op zondag 4 december 2011 02:02 schreef Greys het volgende:
Trust Tombo en bedankt voor de gezellige avond
@Roozjee, een turkse tosti is een pitabroodje met daarin een berg geitenkaas, dat warm gemaakt en daartussen zit ook rode uien chutney en dat is zoetig![]()
Hij verdwijnt half december van de menukaart van de sauna en omdat het nu nog kon hebben we er maar ieder twee genomen
Wandel zequote:Op zondag 4 december 2011 03:11 schreef oh-oh het volgende:
Thnx het is nu lekker droog en het waait amper, dus we gaan nog ff een stevige wandeling doen, lekker rustig buiten nu![]()
Jaquote:
Ja hoor en ga zo iets nemen.quote:Op zondag 4 december 2011 03:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh bah. Geen pijnstillers in huis?
quote:Op zondag 4 december 2011 09:14 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
kijk nu wat een faal
bovenaan de pagina staat in grote letters dat t Loon op instorten staat. en dit staat onderaan de pagina in de krant.
[ afbeelding ]
Megafaal jaquote:Op zondag 4 december 2011 09:14 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
kijk nu wat een faal
bovenaan de pagina staat in grote letters dat t Loon op instorten staat. en dit staat onderaan de pagina in de krant.
[ afbeelding ]
Er staat dat het Loon (winkelcentrum) op instorten staat en onderaan diezelfde pagina staat dat het koopzondag isquote:
Ah oké, mobiel is het best onduidelijkquote:Op zondag 4 december 2011 09:45 schreef Oognip het volgende:
Er staat dat het Loon (winkelcentrum) op instorten staat en onderaan diezelfde pagina staat dat het koopzondag is
Ik heb je ook niet meer aangevinkt hoorquote:
51 minuten geleden heb ik een uitnodiging ontvangenquote:Op zondag 4 december 2011 10:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb je ook niet meer aangevinkt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |