Slecht. Heel veel pijn. Hij ligt nu net ff rustig gelukkig. En hij heeft het ijskoud.quote:
Nope, bloeddruk, zuurstof (teveel en hij hyperventileerde) en bloed geprikt. Arts/ chirurg is opgepiept.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 13:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slecht. Heel veel pijn. Hij ligt nu net ff rustig gelukkig. En hij heeft het ijskoud.
Temp was 38.0 met ibu en para
Jeetje wat heftig zegquote:Op zondag 4 december 2011 13:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, bloeddruk, zuurstof (teveel en hij hyperventileerde) en bloed geprikt. Arts/ chirurg is opgepiept.
Wat lief dat ie daar aan denktquote:Op zondag 4 december 2011 13:32 schreef Qwea het volgende:
Wel schattig want hij ging helemaal sorry zeggen voor me wakker houden vqnnacht en voor het hier op de seh zitten op mijn zondagmiddag
Oke....en dat ze dan maar snel kunnen beginnenquote:Op zondag 4 december 2011 13:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, bloeddruk, zuurstof (teveel en hij hyperventileerde) en bloed geprikt. Arts/ chirurg is opgepiept.
Ja dat zei ik alquote:Op zondag 4 december 2011 13:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Da's een subtiele hint; dat jij je ook wel es had mogen verontschuldigen
Nou ja, er is nog steeds geen diagnose. Er is verdenking van. Dus ik ben benieuwd wat de arts zegt.quote:Op zondag 4 december 2011 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke....en dat ze dan maar snel kunnen beginnen
Soms is het alleen maar duidelijk te zien bij laparoscopie.quote:Op zondag 4 december 2011 13:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, er is nog steeds geen diagnose. Er is verdenking van. Dus ik ben benieuwd wat de arts zegt.
Aaaaah, oke.quote:Op zondag 4 december 2011 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Soms is het alleen maar duidelijk te zien bij laparoscopie.
Of de ontstekingswaarden moeten sterk verhoogd zijn.
Jawel 15 a 20 min geleequote:Op zondag 4 december 2011 13:38 schreef indaha het volgende:
Nou ik hoop dat je snel wat hoort, dat wachten is shit, hebben ze nog geen bloed geprikt eigenlijk ?
Want die uitslag duurt ook altijd even.
Misschien nachtje blijven om te kijken of het erger wordt? En anders sowieso dat ding er maar uit, je hebt er toch niet veel aanquote:Op zondag 4 december 2011 13:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, er is nog steeds geen diagnose. Er is verdenking van. Dus ik ben benieuwd wat de arts zegt.
't Is toch een schatjequote:Op zondag 4 december 2011 13:32 schreef Qwea het volgende:
Wel schattig want hij ging helemaal sorry zeggen voor me wakker houden vqnnacht en voor het hier op de seh zitten op mijn zondagmiddag
Sommige denken toch dat hij dient voor het afweersysteem? Dat dacht ik te hebben gelezen.quote:Op zondag 4 december 2011 13:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien nachtje blijven om te kijken of het erger wordt? En anders sowieso dat ding er maar uit, je hebt er toch niet veel aan
Oh? Ik dacht dat ie bij mensen iig geen nut heeft.quote:Op zondag 4 december 2011 13:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sommige denken toch dat hij dient voor het afweersysteem? Dat dacht ik te hebben gelezen.
O dat is wel goed , daar zien ze alles beter opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |