waarom wil jij kusjes van bobbyb?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:31 schreef Plastic_zak het volgende:
BobbyBwaarom krijg ik nooit kusjes van je?
omdat ze lief isquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waarom wil jij kusjes van bobbyb?
Omdat ik geen meisje ben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:31 schreef Plastic_zak het volgende:
BobbyBwaarom krijg ik nooit kusjes van je?
HA-HA voor p_zquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:34 schreef BobbyB het volgende:
En de enige die hier kusjes krijgt van mij is Rokje.
quote:
stiekem moest ik wel een beetje giechelen om m'n zelfspotquote:
ach geen troost, misschien ben je na recycling wel een dildoquote:
jij kotst op bobby, beter doe je dat niet weer, anders zeg ik geen hoi meer terugquote:
zweetteefquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:35 schreef BobbyB het volgende:
Waarom versier je Zweetteef niet of Seraphine
zijn mijn kloons hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:35 schreef BobbyB het volgende:
maar ik hou niet van jogontjonsquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij kotst op bobby, beter doe je dat niet weer, anders zeg ik geen hoi meer terug
Jij hebt leuke zelfspotquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
stiekem moest ik wel een beetje giechelen om m'n zelfspot
Zweetteef wil ik niet hosselenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:35 schreef BobbyB het volgende:
niet van bobby houdenquote:
hoe oudis seraphine?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zweetteef wil ik niet hosselenen Seraphine vindt me te jong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |