Lekkerquote:Op woensdag 7 december 2011 10:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Vooral die blokfluit had ik met liefde anaal ingebracht bij de gever.
Na 3 waarschuwingen belandt zoiets bij mij op de kast om daar vervolgens te liggen tot de broertjes toevallig niet thuis zijn en dan kan het weer geprobeerd worden. Werkt dat ook niet dan weg ermeequote:Op woensdag 7 december 2011 10:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Vooral die blokfluit had ik met liefde anaal ingebracht bij de gever. Wat een vals kreng was dat zeg. En heel de tijd ook:niet rennen met de blokfluit in je mond, niet je broer slaan. Ja. Tof.
Echt? Ik vind het geweldig!quote:Op woensdag 7 december 2011 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik beraam nog steeds wraakacties tegen degene die ons een houten blokfluit, trommel, tamboerijn enbellenstokjes gaf.![]()
Man!
Ja, dat maakt echt verschil!quote:Op woensdag 7 december 2011 10:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja. Maar ik heb er niet één maar drie.
Krijsorkest, dat is mijn beeld.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, zo ging dat hier ook. Maar ik denk dat de gever een iets ydilliser beeld had van samen musicerende broertjes.
Ik heb dat huis. Dottir is wild van de telefoon en ik vind het dan leuk dat ze die zelf kan laten rinkelenquote:Op woensdag 7 december 2011 10:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het alom geprezen Little People-spul weer tegenvallen. Waarom moet werkelijk overal geluid uit komen? En waarom klinkt dat zo slecht?
kannibaal in den dop.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:45 schreef Nielsch het volgende:
Little People poppetjes doen het ook prima als etenswaar dat je in de (speelgoed)oven kan stoppen om het vervolgens op te dienen op een plastic (speelgoed)bordje.
I.t.t. dat 'degelijke' houten spul wat ook gewoon uit china komt en waarvan je geen idee hebt wat voor'n verf er precies op zit?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:58 schreef Chevalric het volgende:
Ik ben geen "het-moet-per-se-hout-zijn" type, maar ik vind houten speelgoed vaak wel mooier en kwalitatief beter ogen dan plastic speelgoed. Vooral dat V-Tech spul waar de "Made in China" kwaliteit vanaf spat houd ik liever buiten de deur. Fisher Price is een stuk duurder, maar ik vind wel dat het ook zichtbaar beter spul is.
Ja, dat het puur een onderbuik-gevoel is, ben ik me ook wel van bewust, hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 13:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
I.t.t. dat 'degelijke' houten spul wat ook gewoon uit china komt en waarvan je geen idee hebt wat voor'n verf er precies op zit?
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:05 schreef Chevalric het volgende:
Ja, dat het puur een onderbuik-gevoel is, ben ik me ook wel van bewust, hoor. Ik ben dan ook niet zo panisch als de moeder in het verhaal van Nielsch
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |