Was ist?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:44 schreef Noppie2000 het volgende:
Laat de mods maar weer komen, tot ziens Bakpao
Vrijheid van meningsuiting? Of heb jij iets tegen homo's? Waarom mag dat niet?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een foto met PSV logo en homo's erin? Niets hoor.
Kappen nou, als je vragen hebt kan dat uiteraard in VBL FB.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:47 schreef Bakpao het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting? Of heb jij iets tegen homo's? Waarom mag dat niet?
Oke toedeloe.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:50 schreef Bakpao het volgende:
Vragen die nooit beantwoord worden.
Laat maar.
Ik durf jou geen note te geven hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:52 schreef Buitendam het volgende:
Mijn reactie is weg, heb ik nou verdulleme ook een note?
Ze staan wel gelijk met jullie. Dus waarom zie je liever Feyenoord winnen dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Feyenoord. Maar een gelijkspel mag ook wel.
Ach, meid. Vertel?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik durf jou geen note te geven hoor.
Omdat uiteindelijk PSV een grotere 'bedreiging' is dan Feyenoord. Niets dan lof voor Feyenoord hoor, maar ik neem aan dat aan het einde van de competitie we niet hoeven te vrezen voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze staan wel gelijk met jullie. Dus waarom zie je liever Feyenoord winnen dan?
Amsterdamse arrogantie ten top.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat uiteindelijk PSV een grotere 'bedreiging' is dan Feyenoord. Niets dan lof voor Feyenoord hoor, maar ik neem aan dat aan het einde van de competitie we niet hoeven te vrezen voor Feyenoord.
Dit is waar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent over het algemeen toch wel een nette user?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |