Then go, misterquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
duh, ik ga liever op de Seychellen wonen
Ik weet hetquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:34 schreef Yuki het volgende:
[..]je bent zelf in Ierland gaan wonen hoor, mieperd
Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:38 schreef Yuki het volgende:
Mijn god, heb ik nog de lapo en het nieuwe topic ook
Neequote:
Succesquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet hetben al plannen aan het maken om hier weg te gaan.
strippoker, hij had 2 paar sokken aanquote:
Okquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben er alleen als er leuke mensen zijn hoor, dus wen er niet te veel aan
Wanneer ben je weer in Nederland?
Dan ophouden metquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ophouden mette posten, vuige jankert
Really?quote:
2 woorden, 9 letters...quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok![]()
In ieder geval in juni voor meerdere dagen. Misschien eerder, maar zeker weet ik dat niet.
HIER SCHIJNT DE ZON EN IS HET 21 GRADEN!quote:
jamaar winter in Nederlandquote:
Ik maakte vroeger toch ook steeds naamtopics voor jou?quote:
Kerst op Maltaquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HIER SCHIJNT DE ZON EN IS HET 21 GRADEN!
Ik heb ze gemistquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger toch ook steeds naamtopics voor jou?
Verder is er een hoop veranderd, bij mij dan...
Tssssk, weet je hoe koud?quote:
dat is kut...geen witte kerst.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HIER SCHIJNT DE ZON EN IS HET 21 GRADEN!
Daarom nu meteen weer gedaan, speciaal voor jou!quote:
Maar het waait wel hardquote:
ja...maar in Duckstad regent het nooitquote:
Bijna!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Dat valt nu nog hartstikke mee en bovendien kan je tegen die kou best iets doen. Dus.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bijna!
[ afbeelding ]Dit lijkt meer op de binnenstad van Eindhoven op 16 oktoberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Nahquote:
Nahquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is kut...geen witte kerst.
Arme Barbusse
Nahquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...maar in Duckstad regent het nooit
Heul wel!! Vraag maar aan Donald!quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...maar in Duckstad regent het nooit
vraag het zelf, je woont ernaastquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heul wel!! Vraag maar aan Donald!
Ok, sorry for askingquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daarom nu meteen weer gedaan, speciaal voor jou!![]()
Nah, niet hier
Wat dan? Dikke jas aan? Weet je hoe zwaar? En in bed liggen is alleen maar leuk als het niet alleen is, want anders is het bed toch koud.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat valt nu nog hartstikke mee en bovendien kan je tegen die kou best iets doen. Dus.
Tsssk, tis jouw buurman, Bolderbastquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heul wel!! Vraag maar aan Donald!
quote:
Ja, we zijn ook zulke goede vriendenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tsssk, tis jouw buurman, Bolderbast
Je mag wel vragen en ik wil best antwoorden, maar niet hierquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, sorry for asking
[..]
Wat dan? Dikke jas aan? Weet je hoe zwaar? En in bed liggen is alleen maar leuk als het niet alleen is, want anders is het bed toch koud.
Jaaaa, weet je hoe lekkerquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:49 schreef ArTiC het volgende:
nou...vrouwen die hun koude voeten aan je op willen warmen...huuuu
Zeurpiet?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je mag wel vragen en ik wil best antwoorden, maar niet hier![]()
Was jij als ZeurPiet mee met Sinterklaas?
I dont mindquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:49 schreef ArTiC het volgende:
nou...vrouwen die hun koude voeten aan je op willen warmen...huuuu
Je hoeft je alleen maar zwart te schminken en zo'n pak aan te trekkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeurpiet?Daar ben ik toch een veuls te slechte actuer voor joh
Ik ben te onervaren met de knuffelneger-rolquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hoeft je alleen maar zwart te schminken en zo'n pak aan te trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |