quote:
quote:Chuck norris cries to this song
quote:
I used to be an adventurer like you, but then I took 2500 cheese weels to the kneequote:
Ach ik heb ook heel veel minder urenquote:Op zondag 4 december 2011 17:56 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ja opschieten kneus, je loopt weer eens achter
Het was Cruyff!quote:Op zondag 4 december 2011 18:22 schreef SoldMayor het volgende:
AZ en PSV verliezen
Ajax en Twente winnen
En dat in een weekend
Kan niks anders zijn dan omkoping.
Yup, idem voor je SPMquote:Op zondag 4 december 2011 18:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ach ik heb ook heel veel minder uren
Net weer ff 2 LMG's silver star gemaalktquote:
Nou als ik zo de samenvatting kijk, en de eerste helft die ik gezien heb, vind ik PSV het zichzelf aan doen.quote:Op zondag 4 december 2011 18:22 schreef SoldMayor het volgende:
AZ en PSV verliezen
Ajax en Twente winnen
En dat in een weekend
Kan niks anders zijn dan omkoping.
Waarom doe je dat dan ook? Ok, pak ook wel wat verschillende wapens voor een silver star maar sla de kutte echt wel over.quote:Op zondag 4 december 2011 19:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Net weer ff 2 LMG's silver star gemaalktdat kost me ook wel de kop, sommige wapens zijn zooooooo kut.
Ja jets verneuken me stats ook, choppers gaat steeds beter.quote:Op zondag 4 december 2011 19:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook? Ok, pak ook wel wat verschillende wapens voor een silver star maar sla de kutte echt wel over.
Nu bezig met de jets, echt kut verspelen
Wel weer beter dan de rest?quote:Op zondag 4 december 2011 19:41 schreef Rossdale het volgende:
Assassin's Creed Revelations uitgespeeld. Wederom erg toffe game met een extreem wazig einde
Chadli botste met de keeper en kwam zelf verkeerd neer.quote:Op zondag 4 december 2011 19:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou als ik zo de samenvatting kijk, en de eerste helft die ik gezien heb, vind ik PSV het zichzelf aan doen.
edit: hoewel die samenvattingen echt ramp zijn! zo hebben ze het nu gemonteerd alsof Chadli uit het niets op het veld ligt. Terwijl iemand van utrecht het nodig vond hem goed hard onderuit te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |