ik ookquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb nog een cl winst van Ajax meegemaakt en leuke radio
Er is een verschil tussen het nummer dat spontaan hét SR-lied wordt en een nummer dat vooraf wordt verkozen tot anthemquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:34 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Kan deze niet weer de Serious Reqeust anthem worden ipv dat nummer van Ilse DeLange?
het spontane anthem is meestal leuker. behalve jordy van loon...quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het nummer dat spontaan hét SR-lied wordt en een nummer dat vooraf wordt verkozen tot anthem
Daar ben ik wel jaloers op.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb nog een cl winst van Ajax meegemaakt en leuke radio
Ik in een braziliaans cafe bij het Leidsepleinquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ooken de wereldbeker van Ajax. die heb ik gekeken op een heel klein zwartwittvtje bij het tankstation
oi!quote:
Ik heb alleen de kut periodes van Ajax meegemaakt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je nog geen 2 was terwijl ik stond te feesten in Wenen bij de cl winst
Ach,ik had een seizoenskaart vanaf het seizoen dat Ajax de cl won totdit seizoen. Zeventien jaar betaald om Ajax af te zien takelenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb alleen de kut periodes van Ajax meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |