quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja nou, ik zit net aan mijn avondeten, stttt
(gewoon wat patatjes hoor, verder niks bijzonders... was even lekker gaan slapen vanmiddag)
Poejur.quote:
Ik krijg altijd de hik van koud gehaktquote:
De Adele verkrachter en die ene die op Charly lijkt maar dan lelijker en zonder zangtalent?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, ik wil ook een geitenkaaskroketje!!
Uhm, Manuel en Daniel zijn eruit Greys
Jep. Heb je wel gezien wie er meteen al uit waren?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
De Adele verkrachter en die ene die op Charly lijkt maar dan lelijker en zonder zangtalent?
Zijn er nog meer uit dan die twee dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Heb je wel gezien wie er meteen al uit waren?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem nu nog een geitenkaaskroketje
Ja. Jomy en Gino waren meteen exit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn er nog meer uit dan die twee dan?
Oei dat lijkt me dan weer errug lekker!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem nu nog een geitenkaaskroketje
Dat lust ik nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
Nu heb ik trek in roosvicee
Roozjeeeeee
Wil je een stukje chocola van mij?quote:
Ik ook nietquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja. Jomy en Gino waren meteen exit.
Nou, ik ga een wijntje nemen denk ik.....dan heb ik er liever iets hartigs bij.quote:
Oeh goeie! Mayo ketchup doe ik idd altijd als dippie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh! Oh! Oh! Greys!
Weet je wat ook lekker is als chipjedipje ipv ketchup?
Mayo met sweetchilisaus
Brabo-negert?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja die Lion King negert en dat meisje met die lilleke tattoos gingen dr gelijk hopsa uit!
Deze zijn gewoon van de Sligro hoor, niet zelfgemaaktquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Oei dat lijkt me dan weer errug lekker!
(Volgende week maar ff garnalenkroketjes maken, ook zo
Ik maak altijd zelluf ketchup, van verse bio tomaatjesquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh! Oh! Oh! Greys!
Mayo met sweetchilisaus
Sweetchilisaus! *schrijft op boodschappenlijst*quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh! Oh! Oh! Greys!
Mayo met sweetchilisaus
Die gozert was ook te musicallerig en was zij dat met dat witte jurkie van Beyoncee waarin ze hangtieten had?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja die Lion King negert en dat meisje met die lilleke tattoos gingen dr gelijk hopsa uit!
Ja, maar geen tattoos toch?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gozert was ook te musicallerig en was zij dat met dat witte jurkie van Beyoncee waarin ze hangtieten had?
ff naar de Lidl om een fles; je kunt niet zonder zeg ik altijd maarquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sweetchilisaus! *schrijft op boodschappenlijst*
Want elke keer als ik miniloepiaatjes bak bedenk ik me weer dat die op is.
Jij mag altijd een sjokolaatje van me hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik ga een wijntje nemen denk ik.....dan heb ik er liever iets hartigs bij.
Maar lief aangeboden
Ookquote:
Stukje kaas, van die blauwequote:Op zaterdag 3 december 2011 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik ga een wijntje nemen denk ik.....dan heb ik er liever iets hartigs bij.
Maar lief aangeboden
Maak me gek; blauwe kaasquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Stukje kaas, van die blauwe![]()
Zit zelf aan de wijn en marsepein.![]()
twitter:dijkshoorn twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 23:29:37Lenny Kravitz geeft als raad: blijf bij jezelf, en playbackt daarna iets over Martin Luther King. #TVOH reageer retweet
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht idd al dat het met jou te maken had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |