Ik sta achter je.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:07 schreef practics het volgende:
Jongens die zich lamzuipen waar hun vriendin bij is, faal eerste klass.
Al helemaal als het ook nog blijkt dat hij niet tegen drank kan.
Dumpen die homo, neem een ekte kerel met verantwoordelijkheid
Nee hij doet geen drugs, dan zou ik wel weg zijn..quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:11 schreef Joe-Momma het volgende:
Gebruikt je vriend ook drugs? Want door de combi kan men ook nog wel eens agro worden.
Kan hij het zich achteraf herinneren dat hij agressief is geweest?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:02 schreef misstery92 het volgende:
Mijn vriend heeft soms last van een "kwade dronk" dan wordt hij agressief als hij gedronken heeft. Dit uit zich als we dan ruzie hebben in fysiek agressief gedrag richting mij.
Waarschijnlijk heeft TS dan ook ruzie.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:03 schreef pl4kkie het volgende:
Advies: Zorgen dat je ''vriend'' niet meer drinkt want hij kan gewoon niet tegen alcohol
Wss wel, maar denk dat hij dan minder met mn handjes zwaait.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft TS dan ook ruzie.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:11 schreef misstery92 het volgende:
[..]
Nee hij doet geen drugs, dan zou ik wel weg zijn..
Lijkt me ook wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:15 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Wss wel, maar denk dat hij dan minder met mn handjes zwaait.
Dat. Andere drugs zijn niet per definitie slechter dan alcohol. Het ligt vooral aan de persoon die het gebruikt/drinkt, hoe die ermee omgaat.quote:
Daarom doet hij het, hij probeert een beetje verstand in je te rammen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:19 schreef strikeforce het volgende:
Mischien kom je wel tot wijsheid als je klappen krijg als hij weer bezopen is.
misschien is TS wel 48quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:24 schreef Thornado het volgende:
Ben je niet wat jong om je nu al aan een agressieve dronkaard te binden? Je hebt nog een heel leven voor je.
En hier begint dus de grote operatie "hoe draai ik mijn man naar mijn hand"quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:03 schreef pl4kkie het volgende:
Advies: Zorgen dat je ''vriend'' niet meer drinkt want hij kan gewoon niet tegen alcohol
Dat zegt niets. Behoorlijk wat mensen veranderen compleet. Niet iedereen. En als je dan ergens mee zit of je stoort je ergens aan, ja dan kan je wel eens agressief worden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:37 schreef Frag_adder het volgende:
nou weiger ik te geloven dat drank af en toe verkeerd valt en je dan ineens een heel ander persoon wordt. Naar mijn ervaring verlaagt alcohol drempels, maar maakt het geen compleet ander persoon van je. En dat zeg ik met meer dan een persoon in de familie die echt alcoholist is...
Eensquote:Niet drinken kan je niet van hem verlangen, wat je wel kan aangeven is dat hij je zo niet kan blijven behandelen. En als hij dat niet kan, dan zul je toch echt je eigen conclusies moeten trekken en beslissingen moeten nemen.... Want als je niets doet is het over 5 jaar nog steeds zo...
Mooie uitspraak vind ik dit. Als iemand nooit zichzelf is, is het dan niet juist jouw beeld van hem/haar wat fout is?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
Daarbij kun je stellen dat een alcoholist nooit zichzelf is. Ook gebaseerd op ervaring.
Yeah right, alsof jij alles weet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:11 schreef misstery92 het volgende:
[..]
Nee hij doet geen drugs, dan zou ik wel weg zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |