De Air: hogere resolutie en SSD.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:47 schreef Scrummie het volgende:
Via mijn werkgever 1600 euro beschikbaar voor een notebook. Dus; wat zouden jullie doen?
Mijn ervaring is wat anders... Ik werk een stuk langer op mijn 13" air dan op mijn 15"MBP qua accuduur. Ik snap niet waar jij vandaan haalt dat het anders zou zijn?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:27 schreef Dimens het volgende:
Daarnaast is de accu en de processor van de MacBook Pro gewoon wat beter, sneller en langer werken op de accu dus.
Ervaring, net als jij.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn ervaring is wat anders... Ik werk een stuk langer op mijn 13" air dan op mijn 15"MBP qua accuduur. Ik snap niet waar jij vandaan haalt dat het anders zou zijn?
Rechtermuisknop op de werkbalk in een finderwindow en dan de knop Quick View naar de werkbalk slepen?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:35 schreef dabadbass het volgende:
M'n Air binnenDolletjes....
Weet iemand waar de knop Voorvertoning (dat oogje in Finder) is gebleven op m'n Air? Mijn iMac (zelfde OS) heeft het namelijk wel??
Bijzonder, net als jijquote:
Tjezus... dankjewel!quote:Op donderdag 15 december 2011 16:39 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op de werkbalk in een finderwindow en dan de knop Quick View naar de werkbalk slepen?
Same here.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:58 schreef Kremers het volgende:
Ik kan ineens niet meer inloggen op iTunes op een paar updates te downloaden? Krijg de melding apple id niet gevonden of onjuist wachtwoord. Zo te zien een technisch probleem bij de apple servers.
Heb een 4s (en vriendin een 4)quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:14 schreef nelisb het volgende:
Ligt eraan welke Iphone je hebt.
De 4S en de Apple tv2 ondersteunen mirroring. Dan kan het.
Met andere apps moet de app airplay ondersteunen. Dan kan je foto's en video's streamen naar je tv. Dus niet alles.
Als ik m'n iPhonescherm kan mirroren op m'n tv, kan ik toch ook internetten?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:52 schreef nelisb het volgende:
Internet kan standaard niet met de Apple tv.
Wel als je hem jailbreakt.
Foto's, filmpjes en YouTube kan prima en werkt ook goed. Evenals uitzending gemist.
Bestel de dvd box?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:40 schreef Estolan het volgende:
Ja. Als ze willen dat het illegale downloaden stopt, zorg er dan voor dat je wel series in NL mag kijken die in de VS draaien
Geduld is een schone zaak.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:44 schreef Estolan het volgende:
[..]
???? Uhm die zijn er niet he als de serie nog op tv is.
Je kan het ook via iTunes kopen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:45 schreef mitchelll0181 het volgende:
waarom.. hele library digitaal en dan dvd boxen moetten bestellen
Series kan je niet kopenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je kan het ook via iTunes kopen.
Wel met een amerikaanse account en CCquote:
Heb jij er VS account met CC uit VS? Anders kan het nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wel met een amerikaanse account en CC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |