Dat zal hem inderdaad zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee....ik dacht aan HenkJan Smits...
Ja en dan wat?quote:
en dan met je banketstaaf haar niet teveel marsepein doen.quote:
Ach, ik ben vrouwmoe. Ik heb het opgegeven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan met je banketstaaf haar niet teveel marsepein doen.
agossiequote:Op vrijdag 2 december 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach, ik ben vrouwmoe. Ik heb het opgegeven.
Het is altijd wat.quote:
nja, ik heb er toch 4 weten te versieren uiteindelijk.....en dat terwijl ik mezelf 11 jaar geleden nog volledig kansloos achtte. en nu weerquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is altijd wat.
Vind je eens een leuke dan moet ze je niet of is ze gestoord.
ik ben al bijna 30 ja! mijn moeder was toen al 12(!) jaar getrouwd! en mijn vader 8. (met elkaar jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:32 schreef CindieY het volgende:
Gasten, jullie zijn nog hartstikke jong. Niet zeiken.
ja, jij kunt lekkere eendjes kopen met dat geld in je geldpakhuis!quote:
Bijna 30 is nog steeds jong.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben al bijna 30 ja! mijn moeder was toen al 12(!) jaar getrouwd! en mijn vader 8. (met elkaar ja)
Ik sowieso, want stiekem zou ik Dyanne nog doen ook.quote:
zo voel ik me niet......nou ja, dat is niet waar. maar ik ben niet echt bepaald actief ofzo. hoewel ik vandaag wel tegen iets leuks aanliep. maar dat is no goquote:
ik haar moederquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sowieso, want stiekem zou ik Dyanne nog doen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Je moet ook niet actief zijn. Je loopt er vanzelf tegen op.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo voel ik me niet......nou ja, dat is niet waar. maar ik ben niet echt bepaald actief ofzo. hoewel ik vandaag wel tegen iets leuks aanliep. maar dat is no go
klopt, maar dat geldt voor mij vooral virtueel....quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je moet ook niet actief zijn. Je loopt er vanzelf tegen op.
Zelfs verlegen 'sukkeltjes'quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, maar dat geldt voor mij vooral virtueel....
ik ben nl een heel verlegen sukkeltje
ach, wie weet. voorlopig red ik mezelf primaquote:
Ik vond die van 3 weken geleden beter, was ook echt een hele goede kandidaat die avond.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
die popquiz van vorige week was echt episch
Ga dan maar voor de mannen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach, ik ben vrouwmoe. Ik heb het opgegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |