idem...quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou ook best wel mee willen doen, maar ik weet wel dat ik op zo'n moment supreme keihard faal
ja, ze ziet me aankomenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gewoon gezellig met je mede-friezin Alors gaan
Ja zeker, buiten beeld helaas.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ook even gewhiggled?
wist je dat bij lalalala??? held!quote:
Can't get you out of my headquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
Maar hoe heet dat tyfus nummer ook weer?
Kent zit in je head!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
Maar hoe heet dat tyfus nummer ook weer?
Ja, zo moeilijk was ie toch niet?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wist je dat bij lalalala??? held!
held!quote:
Dank u.quote:
nja, ik zat te denken aan de LaLaSong van Talk of the Town (ja, dat bestaat)quote:
De manier waarop er lala werd gezegd deed het hem.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik zat te denken aan de LaLaSong van Talk of the Town (ja, dat bestaat)
Dat is wel wat ze ingestart hebben...quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
Calvin Harris Bouncer? wacht ff...dat is toch van Studio Killers??
pfiew, ik dacht dat ik dement aan t worden was.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is wel wat ze ingestart hebben...
Tweet dat eens snel!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pfiew, ik dacht dat ik dement aan t worden was.
Skinny Love vond ik mooier...quote:
wrom? zo boeiend is het toch niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |