Ik heb de hoop mezelf of andere mensen te begrijpen gewoon opgegeven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ach ja,ik ben een jaar of 15 ouder en ik begrijp vrouwen ook nog steeds niet ondanks dat ik al een relatie heb van 5 maanden
die met Jolie, van Timur Berkbamtov (of hoe je dat ook spelt?) ooit gezien, maar weinig van bijgebleven...quote:
Inderdaad,die zou ik wel begrijpen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je weet dat opblaasvrouwen niet meetellen?
Ik begrijp vrouwen ook nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ach ja,ik ben een jaar of 15 ouder en ik begrijp vrouwen ook nog steeds niet ondanks dat ik al een relatie heb van 5 maanden
Leuke film wel..quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die met Jolie, van Timur Berkbamtov (of hoe je dat ook spelt?) ooit gezien, maar weinig van bijgebleven...
Die Rus komt binnenkort met een nieuwe film...weet ff niet hoe die heet, maar IMDB vast wel. een SF in Moskou geloof ik.quote:
tis dat het zo fukking ver weg is, anders had ik best gewild...quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:09 schreef TheZapster het volgende:
Heeft Stenders zo weinig quizkandidaten?
Joh, lekker de nacht blijven hangen bij Giel en Ekdom!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis dat het zo fukking ver weg is, anders had ik best gewild...
Gewoon doen, lekker blijven hangen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis dat het zo fukking ver weg is, anders had ik best gewild...
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joh, lekker de nacht blijven hangen bij Giel en Ekdom!
ik heb nu al spijt dat ik dit gezegd heb...quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon doen, lekker blijven hangen.
Nacht van mijn leven gehad.
Ik zou ook best wel mee willen doen, maar ik weet wel dat ik op zo'n moment supreme keihard faalquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik heb nu al spijt dat ik dit gezegd heb...
Gewoon gezellig met je mede-friezin Alors gaanquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik heb nu al spijt dat ik dit gezegd heb...
Heb je eigenlijk ook even gewhiggled?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
Als ze dit draaien denken ze terug aan mij, kan niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |