Kom maar weer terug als het zo ver isquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:34 schreef inZanity het volgende:
Nederland die naar huis gestuurd gaat worden door Portugal en Duitsland, heerlijk!
Engeland komt de poule niet eens doorquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:54 schreef Sportex het volgende:
Tweede in de poule.
Kwartfinale Nederland - Tsjechie
Halve finale Nederland - Spanje
Finale Nederland - Engeland.
Zo zal het geschieden.
Optimistquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:51 schreef GGMM het volgende:
We komen de poule wel door, maar tegen Duitsland verliezen we.
Lol wat is dat voor domme voorspelling haha!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:38 schreef Thas het volgende:
Eindstand Poule:
Duitsland 9
Portugal 4
Nederland 3
Denemarken 1
Zoiets heet een realist hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch is ook de vorm van de dag belangrijk. Dat hebben we op het vorige EK ook gezien.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zoiets heet een realist hoor.
Nederland gaat 90% zeker door en tegen Duitsland is verlies kans nou laten we zeggen 75%(of lager).
Nederland is kwalitatief veel sterker dan Portugal en Denemarken, normaal gesproken win je die gewoon makkelijk.
Maar de Portugezen zie ik nog wel van ons winnen met vuil spel, schwalbes, tijdrekken, enzovoortquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:41 schreef Pedroso het volgende:
Iedereen vergeet Denemarken, die zijn een klasse beter dan de Portugezen.
Zijn ook niet voor niets ruim voor Portugal geeindigt in de voorronde.
Zou me niets verbazen als Duitsland en Denemarken de nummers 1 en 2 worden.
Nederland is over z'n hoogtepunt heen (achterhoede zwak en de basis te smal).
Portugal presteert al jaren zwak, hebben wel goede spelers maar als team matig.
Maar dan had je je 30 euro net zo goed in de sloot kunnen gooien.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:04 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Bescheiden gokje gedaan op Zweden voor de eindoverwinning!
30 euro x 67 ..![]()
Nee man, Denemarken is echt kanloos. Portugal heeft daarentegen veel individuele kwaliteit, C. Ronaldo, Nani en blijft om die reden, tegen onze backs, een groter gevaar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:41 schreef Pedroso het volgende:
Aan de ene kant denken we altijd dat we weer even kampioen worden. Maar vaak genoeg zijn we ook heel goed in het omhoog schrijven van de tegenstanders (en het omlaag schrijven van Nederland). Jouw voorbeeld over Denemarken is hier weer een goed voorbeeld van.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:41 schreef Pedroso het volgende:
Dat is absoluut een feit. Ik bedoel: het is elf tegen elf, iemand kan een keer vrijlopen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:00 schreef Borizzz het volgende:
[..]
En toch is ook de vorm van de dag belangrijk. Dat hebben we op het vorige EK ook gezien.
Je kunt die 30 euro ook gewoon aan een zwerver geven ofzo....quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:04 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Bescheiden gokje gedaan op Zweden voor de eindoverwinning!
30 euro x 67 ..![]()
Noem jij eens 5 topspelers van Denemarken uit je hoofd op.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:41 schreef Pedroso het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |