quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:28 schreef Stiggie het volgende:
Poule des doods is de benaming voor angstmenschen. Tegenstand is goed. KILL
Ja Ozil zal vast schrikken als hij Strootman tegenover zich ziet staanquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:25 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zit bij een hoop Duitsers op school en die zijn allemaal bang voor NL. Die hadden ook goed door dat NL de laatste keer zwaar gemankeerd was tegen ze.
Geloof me, de Duitsers en Portugezen schijten 'm ook voor ons
Blijkbaar moet je een buitenlander zijn om dat te zien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:25 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zit bij een hoop Duitsers op school en die zijn allemaal bang voor NL. Die hadden ook goed door dat NL de laatste keer zwaar gemankeerd was tegen ze.
Geloof me, de Duitsers en Portugezen schijten 'm ook voor ons
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:18 schreef Morendo het volgende:
http://www.bt.dk/
EM-lodtrækning: Danmark i dødens pulje
Andersom ook niet echt denk ik hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja Ozil zal vast schrikken als hij Strootman tegenover zich ziet staan
Laat Nigel de Jong en Bouhlarouz allebei achter 'm aan rennen als 't fluitje gaatquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Destijds was Oranje wel veel sterker, Portugal had maar 1 schot op doel en dat was gelijk het winnende doelpunt.quote:
hahahahaquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:30 schreef Sound.Cloud het volgende:
[..]
Laat Nigel de Jong en Bouhlarouz allebei achter 'm aan rennen als 't fluitje gaat
En was niet eens live in beeldquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Destijds was Oranje wel veel sterker, Portugal had maar 1 schot op doel en dat was gelijk het winnende doelpunt.
Of Ronaldo tegenover Vd Wielquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Kom op zeg.. Duitsnad heeft echt veel talent en een paar gevestigde namen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tja maar ik onderschat Duitsland daar denk ik zelf ook wel in hoor.
Duitsland heeft geen bijzonder spelersmateriaal, er zit niet 1 echte topper bij(Alhoewel Ozil natuurlijk erg goed is).
Maar als team zijn ze gewoon dodelijk en duidelijk titelfavoriet.
Spanje heeft kwalitatief ook geen heel bijzonder materiaal.
Nederland kwalitatief sterkste team(alhoewel verdediging slechts is van hele EK) maar mist vaak inzet en teamverband
Maar toch valt Nederland van vaak weer tegen als ze daarna doorgaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:28 schreef Stiggie het volgende:
Poule des doods is de benaming voor angstmenschen. Tegenstand is goed. KILL
Wel, jij bedoelt de 2-0 van Maniche in 2004 na die corner...quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En was niet eens live in beeld.
Ik twijfelde even ja, of het die wel was.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wel, jij bedoelt de 2-0 van Maniche in 2004 na die corner...
Ach, jij schrijft revanche met een g.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zaterdag 9 juni: Nederland - Denemarken
Woensdag 13 juni: Nederland - Duitsland
Zaterdag 17 juni: Nederland - Portugal
Voetbalzone fail. 17de is zondag.
Ik ben geen bekende website.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, jij schrijft revanche met een g.
Mooi zo'n wedstrijdje toch! Tegen Uruguay sprak ook niemand over een verlies-scenarioquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:35 schreef TakAFCA het volgende:
Als we doorkomen staan we al in de halve finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |