De Duitsers hebben een iets bredere selectiequote:Op vrijdag 2 december 2011 19:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Duitsland is ook sterker dan Nederland, ook al scheelt het niet veel.
Jammer dat het zo moeilijk toe te geven is voor sommige mensen.
Das idd een mega cliche.... Al heb je gelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar maar hoe cliché ook als je Europees kampioen wil worden moet je van iedereen kunnen winnen
Hoeveel nummers 2 gaan er door?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wie anders?
Huntelaar zeker hahahahaha.....
RvP is echt met grote afstand de beste spits van Oranje,
Huntelaar goeie stootijzer.
Spanje is niet meer zo goed als tijdens het WK als je naar hun wedstrijden de afgelopen tijd kijktquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:20 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
En dan halve finale Spanje?
Alle nummers 2 natuurlijk... 8 teams naar de kwartfinales.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar maar hoe cliché ook als je Europees kampioen wil worden moet je van iedereen kunnen winnen
Hoeveel nummers 2 gaan er door?
Alleen de opportunistische Nederlander dacht dat NL echt beter was dan Duitsland na het afgelopen WK.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik geef Nederland behoorlijk wat kans tegen Duitsland. Eerst vond iedereen Nederland beter dan Duitsland, maar door die kutwedstrijd (waar we met een zwaar gemankeerd elftal stonden) is Duitsland ineens de shit volgens velen:')
Nee, bedoel ik serieusquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Das idd een mega cliche.... Al heb je gelijk.
Maar mooiste is natuurlijk de makkelijke weg naar finale he!
Duitsland gaat totaal geen moeite hebben om daar te komen(tenzij er een ploeg opstaat ineens).
Terwijl Nederland dus Spanje treft.
En met dat hoeveel nummers 2 hoop ik sarcastisch he....
Je hebt gelijk, was ff in de war, excuusquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Alle nummers 2 natuurlijk... 8 teams naar de kwartfinales.
Spanje was op het WK ook helemaal niet sterk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:21 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Spanje is niet meer zo goed als tijdens het WK als je naar hun wedstrijden de afgelopen tijd kijkt
Nou en? Je hoeft toch ook niet goed te spelen op het EK. Zolang NL effectiever is, maar misschien minder mooi speelt ben ik echt wel tevreden. Het gaat toch om het resultaat. En tegen Brazilië was ook weer niet helemaal onterechtquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Alleen de opportunistische Nederlander dacht dat NL echt beter was dan Duitsland na het afgelopen WK.
We stonden dan wel in de finale, we hebben ook redelijk wat geluk gehad en heel super speelden we niet.
In de poule-fase speelde Nederland gewoon kut en won niet overtuigend.
Winnen van Brazilie is knap, maar daar zijn we echt goed weggekomen en de overwinning was niet helemaal terecht.
Daarnaast kwam Duitsland al in de halve finale Spanje tegen, wij mochten het toen opnemen tegn Uruguay.
Bij de ANWB. Ja, t'is een behoorlijk eindje rijden naar Charkov en ik weet niet hoe de TomTom zich houdt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:21 schreef Travel. het volgende:
Oke mooi. Wie weet waar kaarten te kunnen kopen ?
Firefox kan de server op henkeningrid.tokkietokkie.nl niet vinden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Er is maar één officieel schema en die staat op uefa.com.
Dat jij op http://henkeningrid.tokkietokkie.nl/ek2012schema kijkt...
Ik schat Spanje qua spelersmateriaal hoger in dan Duitsland..quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Precies!
Duitsland steekt er bovenuit dat is gewoon zo.
Spanje en Nederland zijn erg gelijkwaardig en zitten net een tree onder Duitsland.(momenteel)
http://www.bild.de/sport/(...)r-21299472.bild.htmlquote:Scholl: „Dänemark wird schwierig. Aber Holland wird unser Hauptkonkurrent!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |