Spanje was op het WK ook helemaal niet sterk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:21 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Spanje is niet meer zo goed als tijdens het WK als je naar hun wedstrijden de afgelopen tijd kijkt
Nou en? Je hoeft toch ook niet goed te spelen op het EK. Zolang NL effectiever is, maar misschien minder mooi speelt ben ik echt wel tevreden. Het gaat toch om het resultaat. En tegen Brazilië was ook weer niet helemaal onterechtquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Alleen de opportunistische Nederlander dacht dat NL echt beter was dan Duitsland na het afgelopen WK.
We stonden dan wel in de finale, we hebben ook redelijk wat geluk gehad en heel super speelden we niet.
In de poule-fase speelde Nederland gewoon kut en won niet overtuigend.
Winnen van Brazilie is knap, maar daar zijn we echt goed weggekomen en de overwinning was niet helemaal terecht.
Daarnaast kwam Duitsland al in de halve finale Spanje tegen, wij mochten het toen opnemen tegn Uruguay.
Bij de ANWB. Ja, t'is een behoorlijk eindje rijden naar Charkov en ik weet niet hoe de TomTom zich houdt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:21 schreef Travel. het volgende:
Oke mooi. Wie weet waar kaarten te kunnen kopen ?
Firefox kan de server op henkeningrid.tokkietokkie.nl niet vinden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Er is maar één officieel schema en die staat op uefa.com.
Dat jij op http://henkeningrid.tokkietokkie.nl/ek2012schema kijkt...
Ik schat Spanje qua spelersmateriaal hoger in dan Duitsland..quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Precies!
Duitsland steekt er bovenuit dat is gewoon zo.
Spanje en Nederland zijn erg gelijkwaardig en zitten net een tree onder Duitsland.(momenteel)
http://www.bild.de/sport/(...)r-21299472.bild.htmlquote:Scholl: „Dänemark wird schwierig. Aber Holland wird unser Hauptkonkurrent!"
Tja maar ik onderschat Duitsland daar denk ik zelf ook wel in hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:23 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik schat Spanje qua spelersmateriaal hoger in dan Duitsland..
Alleen Spanje speelt momenteel wat minder goed
Denk dat het er meer aan ligt dat Spanje afgelopen jaren alles al heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:21 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Spanje is niet meer zo goed als tijdens het WK als je naar hun wedstrijden de afgelopen tijd kijkt
dan naar huis?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:24 schreef DeTolk het volgende:
3 wedstrijdjes en dan lekker weer naar huus
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Duitsland heeft geen bijzonder spelersmateriaal, er zit niet 1 echte topper bij(Alhoewel Ozil natuurlijk erg goed is).
Helemaal geweldig. Iemand ook enig idee waar ik ze wel kan kopenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bij de ANWB. Ja, t'is een behoorlijk eindje rijden naar Charkov en ik weet niet hoe de TomTom zich houdt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
En waarom is er fucking schaatsen op de buis, als we interviews met Bert vM willen zien?
Hij was net al op de mof.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
En waarom is er fucking schaatsen op de buis, als we interviews met Bert vM willen zien?
Dus als we doorgaan moeten tegen 1ste of 2de van A?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Speelschema:
http://www.uefa.com/Multi(...)1543412_DOWNLOAD.pdf
Laat dat nou net het probleem worden met Robben, Van Der Vaart, Van Persie, Afellay en Sneijder...quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:26 schreef marcodej het volgende:
Wat een negativiteit hier. Ook een zware poule kan dit Nederland (mits volledig fit) redelijk makkelijk overleven.
Applaus, je kunt lezen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus als we doorgaan moeten tegen 1ste of 2de van A?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |