Weet ik niet. Toen ze kampioen werden waren ze niet eens gekwalificeerd om uberhaupt mee te doen.quote:
Dit. Denemarken moet je gewoon winnen, Portugal is echt niet zo sterk als iedereen denkt en Duitsland wordt overdreven door velen. Spanje is verreweg het sterkste team en ik zit liever ook niet bij Engeland. Ideaal is de loting niet, maar het moet gewoon kunnen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:56 schreef AryaMehr het volgende:
Anders stel je je even aan. Portugal die op het nippertje het EK gehaald heeft en Duitsland die weliswaar een talentvolle ploeg heeft, maar op oorlogssterkte Oranje nog nooit ontmoet heeft. Jij gaat nu al lopen huilen om de poule terwijl een echte winnaar ook zon ploeg zou moeten overleven?
Van Persie is ontzettend matig/wisselvallig in Oranje, en Robben heeft ook regelmatig oogkleppen op...quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:04 schreef Hamilcar het volgende:
Als Van Persie en Robben fit zijn en spelen .. kan je van iedereen en alles winnen.
Douglasquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Van Persie is ontzettend matig/wisselvallig in Oranje, en Robben heeft ook regelmatig oogkleppen op...
Ik zie liever dat Afellay straks op tijd fit is, en dat we Douglas wellicht achter de hand hebben voor in de verdediging.
Alsof als Löw het wel zou doen dat ze dan niet bij NL terecht kwamen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:08 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
BEDANKT MARCO PANNEKOEK!!! PAK DAN OOK HET LICHTE BALLETJE!!!
iddquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Zwaarste loting mogelijk, wel leuk opzich. Dan is het toernooi direct spannend ipv eerst 3 veredelde oefenduels.
Als Robben niet fit is kunne we het wel vergeten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:04 schreef Hamilcar het volgende:
Als Van Persie en Robben fit zijn en spelen .. kan je van iedereen en alles winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |