En dan bij Shabu "nee dank u, ik hoef geen toetje....mag ik m'n M&M's hier wel opeten?"quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Check
Wil sowieso in Dec nog ff naar Amsterdam, dus komt goed
"NIET TE VRETEN" ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had jij me nou dat Boeuf Boepsie-recept gegeven?![]()
Had ze van achteren geplaktquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Ze is zo mooi maar het blijft doodjammer van die stimme oren van dr
Ach, ik kijk woensdag wel wat ze zeggen, Ik heb het van okt-dec en maart-mei gewoon drukker op mijn werk met meer avonden weg. En dan is zo'n extra kooravond gewoon wat veel. Als ik voor projecten of standaard 1 keer per twee maanden mag komen dan wil ik wel blijven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op zich jammer, maar wel fijn om die druk van "moeten" niet meer te hebben
Jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan bij Shabu "nee dank u, ik hoef geen toetje....mag ik m'n M&M's hier wel opeten?"
Het staat nu net een uurtje te pruttelen, dus geen idee.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Check 2Nou, tombo zal check 3 wel zijn
Ja, het dikt ontzettend in, misschien moet je tussendoor zelfs nog even vocht toevoegenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het staat nu net een uurtje te pruttelen, dus geen idee.
Het ruikt iig wel heerlijk![]()
Klopt het dat het vrij dun is? Of kookt dat straks nog in?
Ik had in totaal 600 ml vocht (wijn en bouillon).
Ik krijg een pallet kado van je?quote:
Ondanks dat de deksel op de pan zit?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, het dikt ontzettend in, misschien moet je tussendoor zelfs nog even vocht toevoegen
Ik laat wel een paar kuub bezorgen.quote:
Oh, niet goed genoeg dusquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Had ze van achteren geplaktAnders kijkt ze helemaal belachelijk..
Zelfgemaakte puree!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ondanks dat de deksel op de pan zit?
Ik had maar 2 eetlepels bloem.
Ben wel benieuwd![]()
Wat eet jij er bij? Een gekookte piepert of een pureetje?
Doe er dan direct een vette pizza bijquote:
Pureequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ondanks dat de deksel op de pan zit?
Ik had maar 2 eetlepels bloem.
Ben wel benieuwd![]()
Wat eet jij er bij? Een gekookte piepert of een pureetje?
Ik had laatst puree uit een pakje met zelf een lading kruiden en flink boter....die was ook wel erg lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zelfgemaakte puree!
Die van mijn was lekker! Maar niet zo lekker als van papa ElisaB
Deal!quote:
Stokbrood dusquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Puree![]()
Maar da's persoonlijke voorkeur he, je hebt ook mensen die het alleen met stokbrood eten
Vreselijk. Die van mij is ook zoquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stokbrood dus![]()
En voor meneer I. een gekookte piepert....hollands glorie
Geen meneer hebben is af en toe best hendig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vreselijk. Die van mij is ook zoIk stond gvd gisteren wortelen voor hem te maken en voor mij een restje bloemkoolschotel uit de vriezer te trekken, want hij wilde perse wortelen met gekookte aardappels
Oh my, die zou het zwaar hebben hierquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vreselijk. Die van mij is ook zoIk stond gvd gisteren wortelen voor hem te maken en voor mij een restje bloemkoolschotel uit de vriezer te trekken, want hij wilde perse wortelen met gekookte aardappels
Ik zie meer nadelen dan voordelenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen meneer hebben is af en toe best hendig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |