Hoe moeten de fora gaan heten en verzin er ook zo'n leuk tekstje-dat-er-onder-staat bij?
Getver , moet dat????
quote:Wanneer ga jij weer normaal doen? Dat 2e Enschede slaat natuurlijk nergens op
Op 31 augustus 2000 15:38 schreef De Parasiethet volgende:
Fok-eiland; De Fok-ruine. (tweede enschede)
quote:Ja Yvon, dat moet !!!!
Op 31 augustus 2000 15:41 schreef yvonne het volgende:
[quote]Op 31 augustus 2000 15:36 schreef Ulx het volgende:de
winnaar krijgt uiteraard eeuwige roem en een dikke kus van Yvonne.Getver
, moet dat????
Pff, ik begin dat gemekker over die rappers wel een beetje zat te worden..
quote:Ja maar...Schanulleke post hier niet meer
Op 31 augustus 2000 15:48 schreef killer tweety het volgende:
Ja Yvon, dat moet !!!!
quote:Ja, ik opende net voor 't eerst het 2Pac topic. WOW, wat is daar wel aan de hand zeg!?
Op 31 augustus 2000 15:51 schreef Zanderrr het volgende:
Inmiddels kan het Muziekforum ook wel omgedoopt worden in het Gangsta-forum.Pff, ik begin dat gemekker over die rappers wel een beetje zat te worden..
quote:d'r worden een paar mensen nogal in de maling genomen
Op 31 augustus 2000 15:54 schreef Arcee het volgende:
Ja, ik opende net voor 't eerst het 2Pac topic. WOW, wat is daar wel aan de hand zeg!?
quote:daar is dit het onzinforum voor. een grapje op zijn tijd moet kunnen.
Op 31 augustus 2000 15:47 schreef killer tweety het volgende:
Wanneer ga jij weer normaal doen? Dat 2e Enschede slaat natuurlijk nergens op
quote:2Pac?
Op 31 augustus 2000 15:54 schreef yvonne het volgende:
die had ik natuurlijk wel willen zoenen
[Dit bericht is gewijzigd door bixister op 31-08-2000 15:58]
Een team van enthousiaste vrijwilligers houdt deze site met veel plezier voor jou in de lucht. Zeik ze hier af.
FOK!eiland -> Klik hier gerust, we zullen het niemand verklappen.
Je verveelt je zo zeer dat je alle mogelijke combinaties van ruis op een nog niet ingesteld TV kanaal uit je hoofd kent. Je voelt je een loser. Wissel hier ervaringen uit met gelijkgestemden.
General Chat -> Meet en greet.
Nieuw hier? Open met veel poeha een topic waarin je jezelf voorstelt. We zijn reuze benieuwd. Echt.
Actualiteit, Nieuws en Media -> Ouwe koeien.
Dat vliegtuig is neer gestort en die onderzeeër gezonken. Daar kun je lang of kort over ouwehoeren, maar het verandert niets.
Klaagbaak -> Fun stuff.
Heb je Knut's CD's weer 'ns gestolen? Geniet hier met volle teugen nog even na van de gevolgen van die strakke actie.
Onzin voor je leven! -> Ulx
Onbegrepen genie. Al zijn topics worden hierheen verplaatst. Vind je het gek dat hij iedereen afzeikt?
Film, Tv en Muziek -> Voel je dom
Besef dat je volkomen buiten de maatschappij staat, door te lezen over allerlei bands en films waar je nog nooit van gehoord hebt.
Seksualiteit -> Vrijgezellenlijst.
Oh ja, en af en toe een topic over de lengte van de penis en hoe belangrijk dat is.
quote:Nee, daar openen we er gelijk 8 van. Evenals topics over Krezip en Fietsenhumor.
Op 31 augustus 2000 15:58 schreef Madeliefje het volgende:Oh ja, en af en toe een topic over de lengte van de penis en hoe belangrijk dat is.
quote:ben benieuwd of mensen uit enschede dit ook humor vinden.
Op 31 augustus 2000 15:38 schreef De Parasiet het volgende:
Fok-eiland; De Fok-ruine. (tweede enschede)
vast niet
quote:ach ja, ik had wel weer zo'n provo-post verwacht.
Op 31 augustus 2000 16:13 schreef redrum het volgende:
ben benieuwd of mensen uit enschede dit ook humor vinden.vast niet
quote:Ja, ik ben er net ff in aan 't lezen geweest.
Op 31 augustus 2000 15:56 schreef Ulx het volgende:
d'r worden een paar mensen nogal in de maling genomen
Wouten... wat een kutwoord.
quote:Hier maken we een scriptje van zodat dat maandelijks opnieuw opstart.
Op 31 augustus 2000 16:00 schreef SunChaser het volgende:
Nee, daar openen we er gelijk 8 van. Evenals topics over Krezip en Fietsenhumor.
quote:uitgeignored???
Op 31 augustus 2000 16:14 schreef De Parasiet het volgende:
ach ja, ik had wel weer zo'n provo-post verwacht.
maar ff serieus. Vindt je die referentie naar Enschede zelf niet een beetje misplaatst?? Ik kan me herinneren dat er hier een aantal fokkers uit enschede of omgeving komen en ik betwijfel of die het zo leuk vinden dat je grapjes zit te maken over wat er daar gebeurt is.
Ik denk dat bijvoorbeeld Digger of Lot, als ze je opmerking lezen je het niet echt in dank zullen afnemen dat je ze eraan herinnert op zo`n manier.
nee dit is niet als flame bedoeld, ik meen het(maar je zult het ongetwijfeld ander opvattten)
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,
quote:Ok, en dat topic is net zo ziek als zo`n opmerking als die jij plaatste.(het laatste stuk dan, het middelste omschrijft het eiland wel treffend). Je laatste opmerking komt op mij een beetje over als: "als iedereen in de sloot springt, doe ik het ook"
Op 31 augustus 2000 16:23 schreef De Parasiet het volgende:
Ik was er zelf net zo bij betrokken. het greep mij even hard aan, maar dit is het onzinforum en sindsdien zijn er al ontelbare grappen over gemaakt, sommige nog zieker dan die van mij (herinner me zelfs een heel topic). ga nu maar ergens anders provoceren. ik ben je zat.
maar ondertussen is wel iedereen nat.
Ik vind gewoon dat je zo`n opmerking niet kunt maken, als je dat provocerend wilt noemen, best. T`is mijn mening en als je je iemand anders was geweest had ik ook zo gereageerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |