ja heel vergelijkbaarquote:Op zondag 4 december 2011 02:45 schreef Fusionfreak het volgende:
Hert nut van die hele livestream dmv webcams ontgaat mij eigenlijk een beetje. Maar stiiekem hopen de meeste hier toch een soort 11 september live te mogen meemaken.
Ik ben er al lang niet meer geweest, maar ik meen me te herinneren dat het keldergedeelte ook nog een flink stuk het centrum in liep? Onderin zaten toch ook die verswinkeltjes, slager, snoepwinkel etc? Was dat niet hetzelfde niveau als het parkeerdek? Als ik me niet vergis liep je direct dat deel binnen als je uit de garage kwam, en eigenlijk stond je dat midden in dat centrum. Of zijn m'n herinneringen wat vertekend?quote:Op zondag 4 december 2011 02:03 schreef Ixnay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is het zo:
De AH kijkt uit op het parkeerdek dat met rood omlijnd is.
H is hoofdingang winkelcentrum, A is achteringang.
Ik weet niet hoe ver het parkeerdek ondergronds doorloopt. Dat kun je ook niet zien als je beneden bent, of er boven je een winkel is of buitenruimte. Dus die blauwe lijn is een vraagteken voor mij. Maar ik denk dat de C&A wel boven die parkeergarage ligt. Die woontoren W ligt op een veilige afstand van het probleemgebied.
En dat probleemgebied is volgens mij precies in het midden van het rode vak of anders iets meer richting de C&A.
er staan mannetjes in gele pakken te overleggen hoe ze dit gaan oplossen met zijn vieren op de vroege zondagochtend.quote:Op zondag 4 december 2011 09:46 schreef fotostarter het volgende:
Weinig te zien hier http://portal.heerlenlive.nl/livestream/
quote:Op zondag 4 december 2011 09:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
volgens mij zag ik een purspuit. ik denk dat ze de fundering gaan oppurren en dan zou het weer moeten werken.
goede isolatie is nooit weg.quote:Op zondag 4 december 2011 09:56 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Gelijk lekker warm met deze donkere, koude dagen.
Nope. probleemgebied licht meer naar rechts.quote:Op zondag 4 december 2011 02:03 schreef Ixnay het volgende:
[..]
[ afbeelding
En dat probleemgebied is volgens mij precies in het midden van het rode vak of anders iets meer richting C&A.
Je weet dat er een AH direct aan het parkeerdek ligt?quote:Op zondag 4 december 2011 10:12 schreef Biogarde het volgende:
Gaan ze nou dat dikke wijf van de Plus inzetten als sloopkogel?
De ironie.quote:Op zondag 4 december 2011 10:14 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Je weet dat er een AH direct aan het parkeerdek ligt?
De karnavalswierts ligt boven de parkeergarage dus die is zeker dicht , die was 1 van de eerste 11 winkels die gesloten zijnquote:Op zondag 4 december 2011 01:13 schreef Kinga het volgende:
Als dat parkeerdek in elkaar zakt, blijven al die andere winkels ook dicht neem ik aan...? God, als die carnavalswinkel dicht blijft, zijn ze mooi het haasje. Die halen hun inkomsten binnen voornamelijk in januari en februari.
Ja, sorry als limburger denk je daaraan he
Zat ik ook al net naar te kijken.. in de livestream gister/vanacht was dat niet zo.quote:Op zondag 4 december 2011 11:40 schreef Ireth het volgende:
Ik zie lampen knipperen binnen? Of lijkt dat nou zo?
http://www.greenhood.nl/Heerlen/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |