quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:46 schreef JerryLee het volgende:
......en we hebben beeld: http://portal.heerlenlive.nl/livestream/
quote:
het wordt zo wel duidelijk waarom ze zo bang zijn dat het acuut inzakt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:38 schreef Fredo55 het volgende:
Via Heerlen.nl:
[ afbeelding ]
Verzakking onveilige deel ‘t Loon begonnen
Vanmiddag is één kolom in het onveilige deel van ’t Loon losgeslagen. Ook is een deel van de grond verzakt.
Het gaat om een gebied van ongeveer 5 meter doorsnede dat een halve meter verzakt is. Als gevolg hiervan is de vloer in de Promiss omhooggekomen.
Op dit moment is niet bekend of de bodem zich nu gezet heeft of dat er nog beweging is. Wel is de noodzaak tot sloop van het onveilige gedeelte nu nog actueler geworden. De gemeente gaat er van uit dat de Vereniging van Eigenaren (VVE) nu zo snel mogelijk het sloopplan gereed heeft.
Ik weet nu precies waar we al die Occupy gasten kunnen plaatsen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:38 schreef Fredo55 het volgende:
Via Heerlen.nl:
[ afbeelding ]
Verzakking onveilige deel ‘t Loon begonnen
Ik zou het ook jammer vinden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:58 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Is daarbij toen niet dat politiebureau per ongeluk meegesloopt?
Zou jammer zijn als 't Loon verdwijnt, m'n overgrootmoeder woonde op Douvenrade, ben er vroeger als kind vaak voorbij gekomen.
Dat in het donkere? Is volgens mij een entreebord voor de parkeerplaats die schuin over de weg staat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:34 schreef Nina-Sanders het volgende:
Sinds wanneer is dat deel van die parkeerplaats op die webcam nou verzakt? Ik zie een enorme scheur/breuk halverwege, een bord wat schuin staat?
()
net gebeurd? Of was dat al?
Wat je ziet is een parkeerdeck, die is op dezelfde hoogte als het 'gebouw, daaronder zit alleen nog een parkeerlaag en daar gaat 't mis.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:39 schreef Ireth het volgende:
Ow wacht ff... dat gebouw met 't Loon er bovenop, staat helemaal bovenop een parkeergarage? Zie ik dat nou goed? Ik zat te denken dat dat 'weggetje' voor dat gebouw op straatniveau was! Maar dat is dus niet zo, zie nu ook de weerspiegeling van auto's aan de zijkant idd...
Gas is afgesloten, bij instorten geeft elektriciteit natuurlijk een mooi effectquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:40 schreef Nina-Sanders het volgende:
Grappig dat het neonverlichting in het logo nog werkt? De stroom is toch afgesloten?
Parkeergarage zit er onder.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:44 schreef Ireth het volgende:
Als ik dit nu zie.. waar zitten dan de winkels en waar de parkeergarage? Zitten de parkeergarage's van ondergronds ofzo??
[ afbeelding ]
twitter:jasparov twitterde op zaterdag 03-12-2011 om 22:30:05Zaksnelheid 't Loon wordt geschat op 2cm per uur. Geschatte instorting binnen nu en 5 uur." http://t.co/NnWq5SxJ #heerlen” reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |