Nee, het verwachtingspatroon. Die flat gaat helemaal niet instorten manquote:Op zondag 4 december 2011 17:15 schreef ikbenonline het volgende:
Voorbeeld van de instorting:
http://www.twitvid.com/E0JBH
Wie denk dat het zo gebeurt?quote:Op zondag 4 december 2011 17:15 schreef ikbenonline het volgende:
Voorbeeld van de instorting:
http://www.twitvid.com/E0JBH
Onzin of fout.quote:
Hoi Perico, dank voor je link, hier staat ook een bouwtekening tussen waar je wel wat informatie uit kan halen.quote:Op zondag 4 december 2011 01:54 schreef Perico het volgende:
Ow, hier 1 pagina die alles in de gaten houdt, qua live cams, foto's en tweets.. heel handig in 1 oogopslag:
http://www.greenhood.nl/Heerlen
Dat zijn de mijnen in Duitsland, net over de grens. Bij mijn weten wordt er in Nederland niets meer mee gedaan behalve het mijnwaterproject.quote:Op zondag 4 december 2011 13:16 schreef zyx1981 het volgende:
Oude mijnschachten worden in Limburg actief gesanneerd, zodat ze geen problemen meer opleveren voor de toekomst.
Fotoserie: http://www.domanialemijn.nl/gallery/sanering.php
Probleem is echter dat de laatste eeuwen zeer veel mijntjes zijn aangelegd in Limburg en dat van het meerendeel niet meer bekend is waar precies. Ofwel: overal kan een schacht zomaar instorten en net als in 2005/2006 metersdiepe kraters slaan in het maaiveld.
Die smalle mijntunnels zijn dus niet zozeer een probleem, maar vooral de grote diepe mijnschachten. Als een schacht van 7m doorsnede en 100m diep instort, dan merk je dat wel bovengronds
Circa de helft van die kloostermijnen liggen wel degelijk inmiddels op Nederlands grondgebied.quote:Op zondag 4 december 2011 18:18 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Onzin of fout.
======================
[..]
Hoi Perico, dank voor je link, hier staat ook een bouwtekening tussen waar je wel wat informatie uit kan halen.
======================
[..]
Dat zijn de mijnen in Duitsland, net over de grens. Bij mijn weten wordt er in Nederland niets meer mee gedaan behalve het mijnwaterproject.
Laat me raden. Een sjeng?quote:Op zondag 4 december 2011 18:23 schreef kurk_droog het volgende:
Waarom zitten mensen hier te zeggen dat het niet goed gaat? Het gaat prima, laat dat Heerlen maar lekker de grond inzakken![]()
![]()
Ik denk dat je vette pech hebt. De verzekering vergoed in ieder geval niets. Toen mijn ouders in de buurt hun huis kochten moesten ze een afkoopcontract tekenen, waarin stond dat bij schade voortkomend uit de mijnbouw er niemand aansprakelijk gesteld kon worden. Zal voor deze winkeliers niet anders zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 17:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
stel je hebt zo een appartement en het gebouw stort kapot naar beneden. zijn die mensen gedekt voor de schade / vergoedt de gemeente het.
Zoals ik al eerder zei; dit is een mooie gelegenheid om in deze krimpregio de winkels weer te concentreren in het centrum waar het allemaal begon. Zo wordt Heerlen gezelliger en neemt de leegstand afquote:Op zondag 4 december 2011 20:48 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Ik denk dat je vette pech hebt. De verzekering vergoed in ieder geval niets. Toen mijn ouders in de buurt hun huis kochten moesten ze een afkoopcontract tekenen, waarin stond dat bij schade voortkomend uit de mijnbouw er niemand aansprakelijk gesteld kon worden. Zal voor deze winkeliers niet anders zijn.
Overigens zal de gemeente graag de verhuizing naar het centrum van Heerlen betalen. Eigenlijk komt het wel goed uit. Dat kutloon stond toch te ver uit het centrum vandaan.
Her was toch een oudewijvencentrum. Vond het echt sfeerloos, maar goed kwam er ook niet vaak. (en de afgelopen 15 jaar al helemaal niet meer ;-))quote:Op zondag 4 december 2011 21:39 schreef VulcanRaven het volgende:
Toch is het jammer dat het Loon op instorten staat. Hoewel veel mensen er hier niks mee hebben brengt het toch herrineringen met zich mee. Vindt het daar altijd een gezellig sfeertje hebben terwijl ik het in het Centrum maar kil vindt
Ik kom niet vaak in 't loon maar naar mijn idee hangt daar helemaal geen sfeerquote:Op zondag 4 december 2011 21:39 schreef VulcanRaven het volgende:
Toch is het jammer dat het Loon op instorten staat. Hoewel veel mensen er hier niks mee hebben brengt het toch herrineringen met zich mee. Vindt het daar altijd een gezellig sfeertje hebben terwijl ik het in het Centrum maar kil vindt
Of in BNWquote:Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef speknek het volgende:
Heerlen stort in? Waarom staat dit in NWS en niet in FEE?
wat een josti in dat filmpjequote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef ikbenonline het volgende:
Op deze video is te zien dat de koepel normaal blauw verlicht is en dat is nu ook niet meer het geval...
Zou er dan toch enkele "ruiten" stuk zijn in de koepel?
QFTquote:
Woeë ne winkbuul geet, woeë ne winkbuul sjteet, doa is ut vasteloavend!quote:Op zondag 4 december 2011 01:13 schreef Kinga het volgende:
Als dat parkeerdek in elkaar zakt, blijven al die andere winkels ook dicht neem ik aan...? God, als die carnavalswinkel dicht blijft, zijn ze mooi het haasje. Die halen hun inkomsten binnen voornamelijk in januari en februari.
Ja, sorry als limburger denk je daaraan he
Dat lijkt me slecht nieuws.quote:Op zondag 4 december 2011 20:13 schreef Swomp het volgende:
Er is nu door omwonende bevestigd dat er wel degelijk platen uit de koepel zijn.
Nare man ben jij.quote:Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef speknek het volgende:
Heerlen stort in? Waarom staat dit in NWS en niet in FEE?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |