quote:Op maandag 2 januari 2012 16:14 schreef flugeltje het volgende:
Naais fee-nix
En hollandse stopcontacten zie ik
Vind het wel een eis nu hoor.. Allemaal ff een foto van buik en een nederlands stopcontact, met de krant van vandaag!quote:Op maandag 2 januari 2012 16:14 schreef flugeltje het volgende:
Naais fee-nix
En hollandse stopcontacten zie ik
Maar ik heb geen krant... Nu.nl op de achtergrond ook goed?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vind het wel een eis nu hoor.. Allemaal ff een foto van buik en een nederlands stopcontact, met de krant van vandaag!
Gewoon je hebt zo'n mooie ronde buik. Alsof je hem 'erop geplakt' hebt. En als we dan toch nepperds aan het ontmaskeren zijnquote:
Anders ik de mijne welquote:Op maandag 2 januari 2012 18:12 schreef Fee-nix het volgende:
O zo! Haha! Nou af en toe zou ik hem wel eventjes af willen leggen hoor....
Dan moet ik er nog tussen de 77 en de 112 dagenquote:Op maandag 2 januari 2012 18:36 schreef Fee-nix het volgende:
Klopt, maar dan moet ie wel willen komen he... Anders duurt het hier straks nog 6 weken... Nee, gewoon niet aan denken!
Een dag per keer Asy...
Ik maak nevernooit een foto van mijn buik.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vind het wel een eis nu hoor.. Allemaal ff een foto van buik en een nederlands stopcontact, met de krant van vandaag!
en de krant van vandaagquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:12 schreef Fee-nix het volgende:
Wow, mooi rond Asy! Waar zijn de stopcontacten?
Echt geweldigquote:Op maandag 2 januari 2012 11:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Ideaal zo'n buik naast me op de bank![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee eerlijk gezegd. Ik pas nog steeds in mijn sportbroek (die heus wel een beetje meerekt maar niet echt enorm).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:09 schreef covie het volgende:
Asy idd een mooie buik en je maakt echt een groeispurt door de afgelopen weken heb ik het gevoel van.![]()
Fee ook super mooikan me voorstellen dat het nu en dan wel in de weg zit
SWJ krijgen we ook een buikfoto van jouw zwangere vrouw?
Gemaakt op 6 december (23,5 week zwanger):quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:09 schreef covie het volgende:
Asy idd een mooie buik en je maakt echt een groeispurt door de afgelopen weken heb ik het gevoel van.![]()
Fee ook super mooikan me voorstellen dat het nu en dan wel in de weg zit
SWJ krijgen we ook een buikfoto van jouw zwangere vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, en hier geen NL stopcontacten op de foto, die zitten namelijk zo'n 30cm van de grond af dus dan had ik moeten gaan liggen voor de foto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |