Voorquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Weet ik eik nog nietIk geloof dat ze al namen hebben.
Maar het is iig een meisje en een jongetje..
Wes en Yo?
Hup Holland, Hupquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:35 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook eens even iets nuttigs doen.
Lees: wandelen met Biet want het is eindelijk droog en zonnig, beetje opruimen, de badkamer doen en toch nog maar even dat oranje jurkje passen bij de H&M![]()
Ik ook, maar dat kwam omdat ik een half uur tijd meer dan 10 keer mijn broek heb moeten uitrekkenquote:
Moet je nog veel doen vandaag?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:54 schreef ElisaB het volgende:
Hup ElisaB, Hup
Ik ben echt op mijn tandvlees de drempel van de vrijdag overgekomen en ik ben zó blij dat het morgen zaterdag is
Ontbijt: twee crackersquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:02 schreef Croli het volgende:
lunch: 2 crackers met smeerkaas..
als t zo op is ga ik met de hapjes beginnen voor vanavond
Drie keer in de week spinning en ik loop aardig wat af op een dagquote:
Helaas nog zoveel werk dat ik de komende drie weken gerust een uurtje of 14 per dag kan maken. Maar ik vínd het me leukquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet je nog veel doen vandaag?![]()
Ik ga vanaaf het Boef Dingesrecept maken
Druk dus! Maar leuk druk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Helaas nog zoveel werk dat ik de komende drie weken gerust een uurtje of 14 per dag kan maken. Maar ik vínd het me leuk![]()
![]()
Klinkt lekker.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:17 schreef Croli het volgende:
Zo was geroggeld, nu maar muziekje opzetten en mn 3 hapjes maken; mini quiche lorraines, sesamkoekjes met roomkaas/kruiden er tussen en soort poffertjes met zalmmousse
Je hartquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:34 schreef Greys het volgende:
Nou Bink maakte het weer spannend, het dierenarts bezoekje![]()
![]()
![]()
Blij huppelend de wachtkamer in (altijd, ik snap het niet...). Dierenarts doet de deur open, ziet Bink, zeg 'nouuuuuuuuuuis ze er nog??? ' en ik helemaal trots enzo natuurlijk
![]()
Ze zei dat het haast niet kon, ze heeft gekeken in de computer en 10 juni was ik er voor het eerst voor die klieren en dat kan nooit dat ze er dan nu nog is, maar ja het is toch echt zo. Bink heeft gewoon nog geen zin om te gaan!
Klieren gevoeld, idd formaatje pingpongbal maar ze lijkt er weinig last van te hebben, anders zou ze ook heel erg gaan kwijlen als ze niet meer goed kon slikken enzo en dat doet ze niet.
Dus laat maar hobbelen (en ik kreeg wederom de dierencrematoriumfolder mee).
Beetle nog even gevoeld, die was wel 'heel, héél slank' maar net niet te mager. Weegt nu 7.55 kilo, in juli 6.5 dus toch een kilootje er bij.
Ik afrekenen, kattenkoekjes er bij enzo... en in de wachtkamer klettert Bink op d'r zij. Spartelen, wegtrekkers met haar hoofd, schokken en schudden, alles. Duurde nog geen minuut, ik tilde haar weer rechtop op haar beentjes en hop, ze liep zo door.
Mijn zenuwen... wat doet ze
Dat!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hart
Heeft de DA de aanval gezien?
Ja want zij hield de deur voor ons open om de wachtkamer weer terug in te lopen vanuit de behandelkamer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hart
Heeft de DA de aanval gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |