Ga nou in godsnaam naar Duitslandquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ook. Dan kon ik in februari heen
Als de HA een beetje snel zou bellen, deze maand nog
Maar goed, als de afspraak na 28 dec is, hoeft het niet meer.
Ja en nee. Nee, want ik spreek fucking slecht duits, en hoe moet ik dan vertellen wat de fuck er mis is? En ik ga 28 dec sowieso eerst kijken wat Sneek te melden heeft en boos worden op Sneek.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga nou in godsnaam naar Duitsland. Daar hebben ze geen wachtlijsten, eigenwijze drol
.
Ja dat is een optie als je een beetje in de buurt woont, maar voor Qwea is de afstand echt behoorlijk ver, maar Qwea je kwam wel nog op vakantie richting Limburg toch dan zou je het dan moeten plannenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga nou in godsnaam naar Duitsland. Daar hebben ze geen wachtlijsten, eigenwijze drol
.
Jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Wauw zo'n wachtlijst voor de pijnpoli, dat is wel heel lang tot februari.
Ik zal maar niet zeggen dat ik net belde voor een afspraak met mijn oogarts en dat ik begin december al terecht kon.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja en nee. Nee, want ik spreek fucking slecht duits, en hoe moet ik dan vertellen wat de fuck er mis is? En ik ga 28 dec sowieso eerst kijken wat Sneek te melden heeft en boos worden op Sneek.
De internist bel ik nu en kan ik Maandag heenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik net belde voor een afspraak met mijn oogarts en dat ik begin december al terecht kon.Wat ik niet wil want dan moet ik mijn meds weer apart bestellen en dat wil ik pas in het nieuwe jaar. Dus nu staat de afspraak voor begin januari.
![]()
Ik bleek in 2008 voor het laatst te zijn geweest.Had toch echt met mezelf afgesproken dat ik één keer in de twee jaar ging. Faal.
Dat is best vlotjes voor een oogarts want die heeft in Roermond meestal ook een wachtlijst van een week of 6.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik net belde voor een afspraak met mijn oogarts en dat ik begin december al terecht kon.Wat ik niet wil want dan moet ik mijn meds weer apart bestellen en dat wil ik pas in het nieuwe jaar. Dus nu staat de afspraak voor begin januari.
![]()
Ik bleek in 2008 voor het laatst te zijn geweest.Had toch echt met mezelf afgesproken dat ik één keer in de twee jaar ging. Faal.
Baas!quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
De internist bel ik nu en kan ik Maandag heenHet KAN dus wel
AzM FTW.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is best vlotjes voor een oogarts want die heeft in Roermond meestal ook een wachtlijst van een week of 6.
-Keuken gedaanquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:54 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag gedaan:
- katten om half zeven uit de slaapkamer geknikkerd en ontbijt gegeven (Satsu was aan het dollen met mijn slipper)
- Uitgeslapen.![]()
- Kooradminstratie
- Afwas![]()
- Sintkadootjes gekocht
- Afval naar de milieustraat gebracht.
Het is wel goed geweest voor vandaag.
Je vergeet 'bezweken voor de hond'quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
-Keuken gedaan
-Opgeruimd
-Gezogen (omnomnom)
-Tafel afgenomen met glassex
-Boodschappen gehaald
-Boodschappen in lopen ruimen
-Bier open getrokken
-Bier aan het opdrinken
Ik vind het ook wel best
Lui nest.quote:
Ooh ja : -Baloe zijn zin gegevenquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je vergeet 'bezweken voor de hond'![]()
Kudo's voor je tafel! En voor de bier actie!Zal een heel karwei zijn geweest.
Word pro! Betaald bier drinken!quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja : -Baloe zijn zin gegeven
Bier opentrekken en opdrinken is idd een hele klus. Ik denk dat ik er mijn sport van ga maken.
oke, neem je me even in dienst?quote:
Ik kan je niet betalen mens.quote:
Weet ik niet uit mijn hoofd, staat er niks op de site? Zal even meekijken met jequote:Op vrijdag 2 december 2011 15:53 schreef Qwea het volgende:
hey Rewimo? Nuon heeft dat niet he? Zoeen e-thermostaat ?
Ik kon niks vinden, of het is goed verstoptquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Weet ik niet uit mijn hoofd, staat er niks op de site? Zal even meekijken met je
Ik heb helemaal geen zin in kerst op het moment. Al die zooi weer in huisquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:01 schreef Cat22 het volgende:
Had ik mooi bedacht dat ik de hele dinsdag kon spenderen aan het huis in kerstsfeer brengen.![]()
Was ik vergeten dat ik teamoverleg had tot 3 uur. En ben net gebeld of ik vooraf nog kon werken. Tuurlijk.![]()
Dat wordt dinsdag een latertje dus.
Bedoel je zo'n ding voor aan de muur? http://www.nuonenergiewinkel.nl/warmte/thermostatenquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:05 schreef Qwea het volgende:
Ik kon niks vinden, of het is goed verstopt
Ja, maar dan zoiets :quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n ding voor aan de muur? http://www.nuonenergiewinkel.nl/warmte/thermostaten
Nee hoor, samequote:Op vrijdag 2 december 2011 16:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in kerst op het moment. Al die zooi weer in huisWat slecht he?
Hoezo slecht? Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in kerst op het moment. Al die zooi weer in huisWat slecht he?
Neequote:Op vrijdag 2 december 2011 16:11 schreef Rewimo het volgende:
Hierzo: http://www.nuonenergiewinkel.nl/nuon-e-manager
je weet dat het niet verplicht is om een kerstboom enzo te nemen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp kun je er wel mee programmeren, zo staat het tenminste in de wintergids. Ik moet eerlijk zeggen dat het zo nieuw is dat wij er nog niet veel info over gekregen hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee
Want daarmee kan ik geen thermostaat programmeren en bedienen op afstand![]()
Want er zit geen thermostaat bij die op afstand bedienbaar is![]()
"De Nuon E-manager is een apparaatje dat u simpel aansluit op uw internet en gas- en elektriciteitsmeter"
Dat moet ik niet. Ik moet een complete thermostaat die op afstand bedienbaar is
Ik scoor hem wel bij essent
Thnx anyway
Ja, maar dan heb ik er nog geen thermostaat bijquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp kun je er wel mee programmeren, zo staat het tenminste in de wintergids. Ik moet eerlijk zeggen dat het zo nieuw is dat wij er nog niet veel info over gekregen hebben
Ja, die andere is wat ik wilquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:17 schreef Rewimo het volgende:
Ah okee, ik vind het ook een duur speeltjeAls die andere geschikter is moet je die nemen natuurlijk
Precies, de kinderen zouden vreselijk teleurgesteld zijn, dat kan ik echt niet maken. En dat even overleef ik wel, ik kijk er alleen niet naar uit nogquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je weet dat het niet verplicht is om een kerstboom enzo te nemen?
hoewel t met kids wel anders is natuurlijkik doe niks qua versiering iig
Hier ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:26 schreef Rewimo het volgende:
O, de belastingdienst is lief voor ons geweest de afgelopen dagenDe spaarrekening vaart er wel bij
Nice!quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:26 schreef Rewimo het volgende:
O, de belastingdienst is lief voor ons geweest de afgelopen dagenDe spaarrekening vaart er wel bij
Verse aardappelpuree?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:44 schreef Qwea het volgende:
ik zal zo es aardappelen gaan koken voor de puree!
Ja, maar niet zo lekker als van papa elisaBquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verse aardappelpuree?![]()
Ik heb net de spuitjes al schoongemaakt.Morgen even naar de markt voor verse groentjens en spul om in te vriezen voor de bento.
Spruitjesquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verse aardappelpuree?![]()
Ik heb net de spuitjes al schoongemaakt.Morgen even naar de markt voor verse groentjens en spul om in te vriezen voor de bento.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |