abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 december 2011 @ 11:19:54 #76
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_105089671
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:11 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Mooie oude beelden :) Wanneer is die schoorsteen omgehaald?
De Lange Jan was een van de meest markante herkenningspunten van Heerlen. Deze 135 meter lange schoorsteen van de Oranje Nassau I was, samen met zusterschoorsteen Lange Lies, jarenlang beeldbepalend voor de stad.

Nadat de mijn in 1974 was gesloten werd Lange Jan op 21 augustus 1976 opgeblazen. Dit karwei verliep niet helemaal volgens plan. De kolos viel verkeerd en nam in zijn val een hoogspanningsleiding mee, zodat een groot deel van de stad zonder elektriciteit kwam te zitten. Behalve de leiding verpletterde de Lange Jan een leegstaand, voor sloop bestemd kantoorgebouw. In dit gebouw was - ironisch genoeg - onder andere het bureau voor mijnschade gehuisvest geweest. Ook enkele woonhuizen werden beschadigd.

Tegenwoordig ligt vlakbij de plek waar vroeger beide schoorstenen stonden de wijk Zeswegen. Op het voormalige mijnterrein herinnert weinig meer aan de vroegere steenkoolmijn. Een uitzondering
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 december 2011 @ 11:24:24 #77
163650 Greys
pi_105089795
BEN JE AL KLAAR Q?????
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:26:12 #78
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_105089849
Wat een ellende met alle zieke diertjes zeg!
Re stond vanochtend met z'n volle gewicht op Spider, die onder een sprei lag die op de grond lag -O-
Volgens mij deed het wel pijn. Hij was daarna helemaal bang van Re ;(
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_105089872
Ik werk zelf in het Loon. Het zou opzich niet gevaarlijk moeten zijn in bepaalde gedeeltes. In ieder geval niet waar ik werk maar uit voorzorg gewoon alles ontruimd. Het is zwaar kut voor de kleine ondernemers. Deze gaan gewoon kopje onder waarschijnlijk. Ook de Carnaval wiertz die er ligt... Hopen dat ze alles open krijgen voor de Carnaval anders hebben ze wel een probleem. Voor ons ( BCC ) is het ook niet ideaal. Vooral niet nu voor de kerst. De drukste periode.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 december 2011 @ 11:26:57 #80
163650 Greys
pi_105089878
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef MissBliss het volgende:
Re stond vanochtend met z'n volle gewicht op Spider, die onder een sprei lag die op de grond lag -O-
Hij was daarna helemaal bang van Re ;(
Aw :X :o
Lekker handig ook van Spider, om daar te gaan liggen. Hij is het vast heel snel weer vergeten ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 december 2011 @ 11:27:31 #81
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_105089902
quote:
Ooooooo dat is altijd zo rot, zulke dingen :'(
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 december 2011 @ 11:27:39 #82
163650 Greys
pi_105089906
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef powah87 het volgende:
Ik werk zelf in het Loon. Het zou opzich niet gevaarlijk moeten zijn in bepaalde gedeeltes. In ieder geval niet waar ik werk maar uit voorzorg gewoon alles ontruimd. Het is zwaar kut voor de kleine ondernemers. Deze gaan gewoon kopje onder waarschijnlijk. Ook de Carnaval wiertz die er ligt... Hopen dat ze alles open krijgen voor de Carnaval anders hebben ze wel een probleem. Voor ons ( BCC ) is het ook niet ideaal. Vooral niet nu voor de kerst. De drukste periode.
Nou idd, dat is waar.
Veel sterkte met al het gedoe!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 december 2011 @ 11:28:42 #83
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_105089932
quote:
Je kunt nooit weten hoe het loopt, dus het is maar goed dat ze alles uit voorzorg ontruimen. Maar voor de winkeliers, vooral de kleine, en de bewoners is het een ramp -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_105089953
Ja, het is sowieso een drama de afgelopen maanden geweest. Er zijn ongeveer 3 a 4 maanden lang weg werkzaamheden geweest waardoor we heel slecht bereikbaar waren. En vorig jaar met kerst waren we vrijwel volledig ingesneeuwd haha.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 december 2011 @ 11:30:08 #85
163650 Greys
pi_105089985
Insneeuwen is gezellig :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:30:12 #86
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_105089989
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Aw :X :o
Lekker handig ook van Spider, om daar te gaan liggen. Hij is het vast heel snel weer vergeten ;)
Ja echt een debiel plekje om te gaan slapen :') :{w
Hij was sowieso al bang van Re de laatste tijd (hoest) maar dat komt vast wel weer goed :Y
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_105089991
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:28 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Je kunt nooit weten hoe het loopt, dus het is maar goed dat ze alles uit voorzorg ontruimen. Maar voor de winkeliers, vooral de kleine, en de bewoners is het een ramp -O-
Vanmorgen waren een aantal bewoners op de radio. Ze bleven lekker zitten zeiden ze haha. Naja ik zou ook niet zomaar verkrassen. Wij mogen als het goed is ook weer naar binnen om alle bestellingen/technische dienst apparaten wat afgehaald kunnen worden mee te nemen naar ons filiaal in Beek.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 december 2011 @ 11:31:11 #88
163650 Greys
pi_105090016
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:30 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja echt een debiel plekje om te gaan slapen :') :{w
Hij was sowieso al bang van Re de laatste tijd (hoest) maar dat komt vast wel weer goed :Y
Och ja, die hoest. Daar denk je helemaal niet bij na dat de kat daarvan kan schrikken :@
Vandaag laatste he? Hoe laat klaar, of al...?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:31:16 #89
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_105090019
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:30 schreef Greys het volgende:
Insneeuwen is gezellig :D O+
Ja, warme chocomelk drinken, White Christmas kijken en Scrabble spelen O+

Haaai Bliss :W is met jou en Re alles (relatief) in orde?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 december 2011 @ 11:31:28 #90
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_105090026
quote:
Idd, t is voornamelijk om paniek nu te voorkomen. Krijgen jullie nu wel uitbetaald?
Dr Wiertz :o idd voor de Karnaval, maar die kunnen nog uitwwijken naar t oude gebouw op Imsterade.
En al die kleintjes, tis gewoon kut!
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 december 2011 @ 11:32:42 #91
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_105090060
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:30 schreef powah87 het volgende:

[..]

Vanmorgen waren een aantal bewoners op de radio. Ze bleven lekker zitten zeiden ze haha. Naja ik zou ook niet zomaar verkrassen. Wij mogen als het goed is ook weer naar binnen om alle bestellingen/technische dienst apparaten wat afgehaald kunnen worden mee te nemen naar ons filiaal in Beek.
Alleen t stuk naast de parkeergarage mag men naar binnen he?
Je zult maar op dat andere stuk zitten, en niet eens je spullen kunnen verplaatsen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_105090061
Vandaag is het personeel wat moest werken al in Beek begonnen. Dus we gaan door. Ik heb vrij vandaag. Weekend misschien ook omdat er gewoon teveel personeel is. Op maandag hebben we meeting om te kijken hoe het met ons verder moet. ( Allemaal een vast contract dus betaalt krijgen we sowieso )
pi_105090077
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:32 schreef Ynske het volgende:

[..]

Alleen t stuk naast de parkeergarage mag men naar binnen he?
Je zult maar op dat andere stuk zitten, en niet eens je spullen kunnen verplaatsen
De auto van me baas staat nog in de parkeergarage. Mocht hij niet meer bij. Vandaag huur auto gehaald.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 december 2011 @ 11:33:25 #94
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_105090080
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:32 schreef powah87 het volgende:
Vandaag is het personeel wat moest werken al in Beek begonnen. Dus we gaan door. Ik heb vrij vandaag. Weekend misschien ook omdat er gewoon teveel personeel is. Op maandag hebben we meeting om te kijken hoe het met ons verder moet. ( Allemaal een vast contract dus betaalt krijgen we sowieso )
Ben benieuwd, ergens een geluk dat jullie andere vestigingen hebben,
als je nu een 0urencontract hebt ben je echt t haasje
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 december 2011 @ 11:34:05 #95
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_105090096
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:33 schreef powah87 het volgende:

[..]

De auto van me baas staat nog in de parkeergarage. Mocht hij niet meer bij. Vandaag huur auto gehaald.
ja, tis gewoon echt gevaarlijk, hoorde net al dat de scheuren echt goed groter geworden zijn.
zou me niets verbazen als t niet weken wachten is
Today is life -

Dale Carnegie
pi_105090099
Die geeft BCC gelukkig niet.
pi_105090118
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:34 schreef Ynske het volgende:

[..]

ja, tis gewoon echt gevaarlijk, hoorde net al dat de scheuren echt goed groter geworden zijn.
zou me niets verbazen als t niet weken wachten is
Nou het bericht was dat er pas in Januari gemeten kon worden. Misschien dat er nu andere dingen gaan gebeuren omdat het zo snel nogmaals verergerd is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 december 2011 @ 11:35:02 #98
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_105090122
:
quote:
:o arme Spider!
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 december 2011 @ 11:35:29 #99
163650 Greys
pi_105090136
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja, warme chocomelk drinken, White Christmas kijken en Scrabble spelen O+
Ligt er wel een beetje aan wáár (en ook met wie :P ) je insneeuwt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105090153
Ik wou net zeggen. Op kerstavond waren we pas om half10 thuis haha. Niet bepaald de personen waar ik het liefst mee ingesneeuwd zou zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')