De Lange Jan was een van de meest markante herkenningspunten van Heerlen. Deze 135 meter lange schoorsteen van de Oranje Nassau I was, samen met zusterschoorsteen Lange Lies, jarenlang beeldbepalend voor de stad.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mooie oude beeldenWanneer is die schoorsteen omgehaald?
Awquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef MissBliss het volgende:
Wat een ellende met alle zieke diertjes zeg!
Re stond vanochtend met z'n volle gewicht op Spider, die onder een sprei lag die op de grond lag
Hij was daarna helemaal bang van Re
Ooooooo dat is altijd zo rot, zulke dingenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef MissBliss het volgende:
Re stond vanochtend met z'n volle gewicht op Spider, die onder een sprei lag die op de grond lag
Volgens mij deed het wel pijn. Hij was daarna helemaal bang van Re
Nou idd, dat is waar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef powah87 het volgende:
Ik werk zelf in het Loon. Het zou opzich niet gevaarlijk moeten zijn in bepaalde gedeeltes. In ieder geval niet waar ik werk maar uit voorzorg gewoon alles ontruimd. Het is zwaar kut voor de kleine ondernemers. Deze gaan gewoon kopje onder waarschijnlijk. Ook de Carnaval wiertz die er ligt... Hopen dat ze alles open krijgen voor de Carnaval anders hebben ze wel een probleem. Voor ons ( BCC ) is het ook niet ideaal. Vooral niet nu voor de kerst. De drukste periode.
Je kunt nooit weten hoe het loopt, dus het is maar goed dat ze alles uit voorzorg ontruimen. Maar voor de winkeliers, vooral de kleine, en de bewoners is het een rampquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef powah87 het volgende:
Ik werk zelf in het Loon. Het zou opzich niet gevaarlijk moeten zijn in bepaalde gedeeltes. In ieder geval niet waar ik werk maar uit voorzorg gewoon alles ontruimd. Het is zwaar kut voor de kleine ondernemers. Deze gaan gewoon kopje onder waarschijnlijk. Ook de Carnaval wiertz die er ligt... Hopen dat ze alles open krijgen voor de Carnaval anders hebben ze wel een probleem. Voor ons ( BCC ) is het ook niet ideaal. Vooral niet nu voor de kerst. De drukste periode.
Ja echt een debiel plekje om te gaan slapenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw![]()
Lekker handig ook van Spider, om daar te gaan liggen. Hij is het vast heel snel weer vergeten
Vanmorgen waren een aantal bewoners op de radio. Ze bleven lekker zitten zeiden ze haha. Naja ik zou ook niet zomaar verkrassen. Wij mogen als het goed is ook weer naar binnen om alle bestellingen/technische dienst apparaten wat afgehaald kunnen worden mee te nemen naar ons filiaal in Beek.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je kunt nooit weten hoe het loopt, dus het is maar goed dat ze alles uit voorzorg ontruimen. Maar voor de winkeliers, vooral de kleine, en de bewoners is het een ramp
Och ja, die hoest. Daar denk je helemaal niet bij na dat de kat daarvan kan schrikkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja echt een debiel plekje om te gaan slapen![]()
Hij was sowieso al bang van Re de laatste tijd (hoest) maar dat komt vast wel weer goed
Ja, warme chocomelk drinken, White Christmas kijken en Scrabble spelenquote:
Idd, t is voornamelijk om paniek nu te voorkomen. Krijgen jullie nu wel uitbetaald?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef powah87 het volgende:
Alleen t stuk naast de parkeergarage mag men naar binnen he?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:30 schreef powah87 het volgende:
[..]
Vanmorgen waren een aantal bewoners op de radio. Ze bleven lekker zitten zeiden ze haha. Naja ik zou ook niet zomaar verkrassen. Wij mogen als het goed is ook weer naar binnen om alle bestellingen/technische dienst apparaten wat afgehaald kunnen worden mee te nemen naar ons filiaal in Beek.
De auto van me baas staat nog in de parkeergarage. Mocht hij niet meer bij. Vandaag huur auto gehaald.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
Alleen t stuk naast de parkeergarage mag men naar binnen he?
Je zult maar op dat andere stuk zitten, en niet eens je spullen kunnen verplaatsen
Ben benieuwd, ergens een geluk dat jullie andere vestigingen hebben,quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:32 schreef powah87 het volgende:
Vandaag is het personeel wat moest werken al in Beek begonnen. Dus we gaan door. Ik heb vrij vandaag. Weekend misschien ook omdat er gewoon teveel personeel is. Op maandag hebben we meeting om te kijken hoe het met ons verder moet. ( Allemaal een vast contract dus betaalt krijgen we sowieso )
ja, tis gewoon echt gevaarlijk, hoorde net al dat de scheuren echt goed groter geworden zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:33 schreef powah87 het volgende:
[..]
De auto van me baas staat nog in de parkeergarage. Mocht hij niet meer bij. Vandaag huur auto gehaald.
Nou het bericht was dat er pas in Januari gemeten kon worden. Misschien dat er nu andere dingen gaan gebeuren omdat het zo snel nogmaals verergerd is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, tis gewoon echt gevaarlijk, hoorde net al dat de scheuren echt goed groter geworden zijn.
zou me niets verbazen als t niet weken wachten is
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij deed het wel pijn. Hij was daarna helemaal bang van Re
Ligt er wel een beetje aan wáár (en ook met wiequote:Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, warme chocomelk drinken, White Christmas kijken en Scrabble spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |