True.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan wáár (en ook met wie) je insneeuwt.
Ik ken er wel een paar met wie ik toch echt niet graag ingesneeuwd zou rakenquote:
Ja nou Spider is ook echt zo'n angsthaas hoor, Kitty doet het niks namelijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Och ja, die hoest. Daar denk je helemaal niet bij na dat de kat daarvan kan schrikken
Vandaag laatste he? Hoe laat klaar, of al...?
Ahquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef MissBliss het volgende:
Wat een ellende met alle zieke diertjes zeg!
Re stond vanochtend met z'n volle gewicht op Spider, die onder een sprei lag die op de grond lag
Volgens mij deed het wel pijn. Hij was daarna helemaal bang van Re
Je moet dat soort dingen ook echt vierenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja nou Spider is ook echt zo'n angsthaas hoor, Kitty doet het niks namelijk
Ja laatste zit er in nu, half 1 nog een kwartier in het apparaat en dan klaar!
Muis: gaat op zich wel oké! Hoest was wel weer heel erg ineens dus maar weer antibiotica maar over het algemeen mogen we echt niet klagen!
En vanavond mag ie een glaasje champagne![]()
EINDELIJK!
Speelbak? Speelbak?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:41 schreef Qwea het volgende:
!!!!!!! Ik ben aan het opruimen, en Baloe haalt telkens alles wat ik in zijn speelbak gooi er weer uit
Gaan we ook zeker doen ja! Wel een beetje verlaat want ik heb een fotoshoot vanavond of all daysquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je moet dat soort dingen ook echt vierenook al ben je er nog niet, het is toch een mijlpaal (en dat je niet iedere werkdag op en neer hoeft naar het ziekenhuis is sowieso cause for celebration).
Ow, ik belde vanmorgen het faxnummer van de orthopeedquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Amsterdam staat doorgeschakeld en er probeert daar iemand al 2 fucking uur lang te faxen.
Naar hun telefoonnummer.
Kutkneuzen
Voor :quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Speelbak? Speelbak?
IS DIE KEUKEN AL KLAAR?
Echt net pasquote:
Ik droom.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor : [ afbeelding ]
Na : [ afbeelding ]
Efficiënt schoonmaken heet dat in mijn boekje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:04 schreef Muis006 het volgende:
Volgens mij heb je alles in de kastjes geduwd en snel de deurtjes dichtgedaan.
ja, dat klopt. Maar wel nadat ik het schoon had gemaaktquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:04 schreef Muis006 het volgende:
Volgens mij heb je alles in de kastjes geduwd en snel de deurtjes dichtgedaan.
Pippi Langkous deed het ook al, jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Efficiënt schoonmaken heet dat in mijn boekje.
We hebben niet allemaal 40 jaar ervaring.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:10 schreef Greys het volgende:
Goed zo Q
En dat het 50 minuten duurde is gewoon omdat je niet zo vlot bent. Kleinigheidje
Zo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal 40 jaar ervaring.
Foeiquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:09 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Nu nog ff die snijplank vervangen voor door een glazen exemplaar en klaar is ze
Neequote:Op vrijdag 2 december 2011 12:09 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Nu nog ff die snijplank vervangen voor een glazen exemplaar en klaar is ze
IK BEN HEEL VLOTquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:10 schreef Greys het volgende:
Goed zo Q
En dat het 50 minuten duurde is gewoon omdat je niet zo vlot bent. Kleinigheidje
Muisquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je hebt kort haar?quote:
En bedankt, Muisquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:12 schreef Muis006 het volgende:
Fuck youquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Als er shabuvoer aan het eind van de straat ligt ja
Waarom? Je krijgt tóch een boodschappenpakket.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:17 schreef Qwea het volgende:
nou moet ik eigenlijk straks nog boodschappen doen![]()
Plasticquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeeGlas maakt mijn messen bot. Glas is hoerig.
Ja, maar ik moet de rest van de week ook etenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarom? Je krijgt tóch een boodschappenpakket.
Je moet ook niet het plankje snijdenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Plastic
Van die prachtige Joseph-plankjes. Die weer niet zo mesbestendig zijn though, maar da's maar een detail
Plastic heb ik idd gehad, die zijn ook handig. Binnenkort ff zoeen set kopen voor vlees en groente.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Plastic
Van die prachtige Joseph-plankjes. Die weer niet zo mesbestendig zijn though, maar da's maar een detail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |