Ja precies. Ik wil er nu lekker op uit met Christan en qltel, geocachen, zwemmen, fotograferen, wandelen enz.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:57 schreef Ynske het volgende:
idd, liever nu lopen en dan in een rolstoel als nu strompelen en straks de energie niet meer hebben om te lopen
Ja, dat ook, maar' 't loon ligt in een oud moerasgebied. daarvoor staan altijd pompen aan om het grondwater af te voeren. alleen in de mijngangen staat wel water om de druk op te voeren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja gaat lekker daar. Ligt boven oud mijncomplex begreep ik?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
Wat is 't Loon precies? En hoe rampzalig is het als het instort?
Nope.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]Jij volgt echt nooit iets van nieuws of zo?
Nou dan boeit het je vast nu ook nietquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan boeit het je vast nu ook niet
Ik moest lachen:
Oude sint veroorzaakt rel in omroepland
Morgen fijn Paul kijken dus, yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay![]()
![]()
![]()
Is het blijkbaar toch gelukt met de petitiequote:Op vrijdag 2 december 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan boeit het je vast nu ook niet
Ik moest lachen:
Oude sint veroorzaakt rel in omroepland
Morgen fijn Paul kijken dus, yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay![]()
![]()
![]()
ach, k weet wel dat ondanks dat t in compartimenten gebouwd is, ik niet rustig zou slapen in de woontoren erbovenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Nou voor Heerlen zou het wel een mooie gedwongen opruiming zijn, lelijk ding
Het idee dat je huis het elk moment kan begeven lijkt me vreselijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:09 schreef Ynske het volgende:
ach, k weet wel dat ondanks dat t in compartimenten gebouwd is, ik niet rustig zou slapen in de woontoren erboven
ze zeggen dat de woontoren totaal geen gevaar loopt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het idee dat je huis het elk moment kan begeven lijkt me vreselijk
Je weet 't tenminste, kan je er ook iets mee doen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het idee dat je huis het elk moment kan begeven lijkt me vreselijk
krijgen.... k twijfel nog, maar volgens mij is een groot deel koopwoningenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja lijkt me ook kut, maar dan krijg je vast een nieuw huis en dan ga je er ongetwijfeld wel op vooruit
wat dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet 't tenminste, kan je er ook iets mee doen.
Tijdelijk andere behuizing zoeken tot het gevaar geweken is bijvoorbeeld.quote:
Nou je kunt in elk geval vast een tassie maken met je meest waardevolle zooi die er als eerste uit moet, in geval van noodquote:
Je gaat toch niet in een woning zitten dat op instorten staat? De gemeente kan prima tijdelijk onderdak regelen of zo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig kosten koopwoningen in Heerlen echt zo goed als gratisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |