SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Pierre! Dat is pas een doorgewinterde zuiperd. Die man leeft in een constante staat van alcoholische extase. Want ja, na 24 bier, 2 flessen tequila en een schnapps of 12 is deze man slechts licht aangeschoten.
Miepen dat je een paar biertjes op hebt en moet kotsen of hoofdpijn hebt. Man man, broekies![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Pierre! Dat is pas een doorgewinterde zuiperd. Die man leeft in een constante staat van alcoholische extase. Want ja, na 20 bier, 5 tequila en een borrel of 6 staat deze man redelijk hard te wankelen en te brallen aan de bar.
Heb ik met jou ooit Driekoningen gedronken in de Boekanier?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:09 schreef Rossdale het volgende:
Het gaat inderdaad altijd prima totdat jij weer zo nodig shotjes moet bestellen
Niet dat ik me kan herinneren. Maargoed als het zo hard aankomt als ik denk dat het komt, dan zegt dat juist helemaal niets natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb ik met jou ooit Driekoningen gedronken in de Boekanier?
Volgens mij inderdaad nog nooit, dat is wel het proberen een keer waardquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren. Maargoed als het zo hard aankomt als ik denk dat het komt, dan zegt dat juist helemaal niets natuurlijk
Zijn dat die wazige zwarte minishotjes?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgens mij inderdaad nog nooit, dat is wel het proberen een keer waardVolgens mij zaten wij altijd aan de Bakkies Pleuah
Ja, met die koffiemelkcupjesquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zijn dat die wazige zwarte minishotjes?
Zullen van de week wel eens MW3 doen, oude MK baasquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:57 schreef Doopy-X- het volgende:
WTF, doe ik helemaal mijn best voor [MW2 SC #239] Remi in MW3
Lijkt me gezellig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zullen van de week wel eens MW3 doen, oude MK baas
Komt goedquote:
Ik doe sowieso mee! Alleen op voorwaarde dat je wel weer nieuwe King Catheter rijmpjes gaat maken!quote:
Hij speelt nu BF3 en is dus l33t3r, King Catheterquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik doe sowieso mee! Alleen op voorwaarde dat je wel weer nieuwe King Catheter rijmpjes gaat maken!
En dat terwijl iedereen stopt met MW3quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:02 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hij speelt nu BF3 en is dus l33t3r, King Catheter
Panzerkneche gaat volgende week ook beginnen aan MW3, die heeft het de afgelopen tijd ook wat druk gehad, is pappa geworden
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En dat terwijl iedereen stopt met MW3
Waarom blij met MW3? het is al gebleken dat de game niet leuk is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Als jullie nou overdag lekker BF3 gaan doen en 's avonds MW3 is iedereen blij
Ik blij, jullie blij!quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom blij met MW3? het is al gebleken dat de game niet leuk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |