quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:26 schreef TheArt het volgende:
En ze verliest de halve met 6-1, 6-2 van Mladenovic. Die zag ik niet aankomen
Niet te vergelijken. Mladenovic is jonger, maar ook nog een stuk wisselvalliger (ja, nog wisselvalliger dan Aran). Positie op de wereldranglijst zegt ook genoeg, Mladenovic is geen steek opgeschoten dit jaar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Die Mladenovic is haar wel voorbij qua talent denk ik... die vorige ontmoeting verloor ze ook al dik
Wat zijn daarvoor de eisen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:06 schreef Vancoen het volgende:
En toch doet ze het best aardig dit jaar. Als ze zo blijft presteren, kan ze zich zelfs plaatsen voor de OS.
Max. 3 per land. Virtueel stond ze 61e.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:46 schreef rubbereend het volgende:
Enkelspel dames
Eerste 54 wereldranglijst ITF*
* De ITF-wereldranglijst, geschoond ten behoeve van Olympische kwalificatie,
d.d. 11 juni 2012 is bepalend
quote:(2)Arantxa Rus (NED) v Arantxa Parra Santonja (ESP)
Mandy Minella (LUX) v Ajla Tomljanovic (CRO)
(wc)Bojana Bobusic (AUS) v Nina Bratchikova (RUS)
Anastasia Pivovarova (RUS) v (5)Eleni Daniilidou (GRE)
Loting was alsnog kut, want King staat goed te spelen op het moment. Verloor deze week ook maar in 3 sets van Hantuchova, die nu finale staat (oke manier waarop is niet bijzonder, maar goed je moet het maar wel doen).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ook Q1 van de WTA van Sydney verloren. Ze zou in eerste instantie tegen Kanepi spelen, maar die speelt de halve finale in Brisbane. Ze speelde tegen Vania King en verloor, opnieuw in drie sets, 57 63 61.
Gelijk wel een goede overwinning.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:40 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
GSM Aran idd... Eerste overwinning pas dit kalenderjaar volgens mij.![]()
Ben benieuwd wie haar nieuwe coach wordt...
dubai, geld, veel toppers die meedoenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:51 schreef luckass het volgende:
De nummer 33 van de wereld moet quali's spelen? WTF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |