Sex is ook niet nieuw.. Maar man wat wordt dat nog veel gedaanquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Same here
Wat waren bij jou de mankementen aan de doosjes?Bij mij zijn alle dingen met een oranje sticker erop open geweest. Mediaplayer ziet er ongebruikt uit maar de sticker bij de doos was gebroken, router is duidelijk wel gebruikt (beschermfolie is er opnieuw opgeplakt, die sluitclipjes om de kabels zijn er opnieuw omheen gedraaid) maar die moet ik nog even testen. Doosje van de multitool is bijna vergaan maar dat ding zelf ziet er ongebruikt uit en hetzelfde geldt eigenlijk voor de minispeakers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pan, Band Hero, bluetooth micro usbding en de HDMI kabel (en de shampoo) zijn niet opengeweest.
Zolang het allemaal maar werkt zal het me een worst wezen hoe de doos eruit ziet![]()
Ook de 25 euro box? Ik heb die lg e720 toen nog gekocht op ibood zelf, kostte 130 euro dacht ik. Best een prima dingquote:Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef Piger het volgende:
Box ook eindelijk binnen!
de inhoud:
- eu plug
- band hero spel
- wilkinson sword scheermesjes
- netgear eva 9100
- Lg e-720
Toch goed voor zo'n 200 euro aan marktplaatsverkoopwaarde.
Jep. Ziet er inderdaad goed uit, maar niet nodig en gaat dus waarschijnlijk marktplaats op.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ook de 25 euro box? Ik heb die lg e720 toen nog gekocht op ibood zelf, kostte 130 euro dacht ik. Best een prima ding
Netjes,quote:Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef Piger het volgende:
Box ook eindelijk binnen!
de inhoud:
- eu plug
- band hero spel
- wilkinson sword scheermesjes
- netgear eva 9100
- Lg e-720
Toch goed voor zo'n 200 euro aan marktplaatsverkoopwaarde.
Zonder HDD klopt ja. En ik zie op internet staan dat ie afspeelt to 720p. Ook een beetje jammer.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Netjes,
De Eva 9100 is de 9150 zonder HDD dacht ik
Had hem zelfs al. Misschien dat een of andere marktplaatsgek er 2 euro voor geeft.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:51 schreef delano.888 het volgende:
En jullie zijn vast allemaal heel blij met band hero zonder instrumentenverkopen gaat ook lastig worden natuurlijk..
Die van mij ook niet niet helaas. Hopelijk worden ze dan morgen nog verzonden.quote:
Echte of nepperts?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vandaag de cinderella kussens ontvangen, wat zijn die dingen lekker zacht
Ja, maar koopjessite biedt Chinese rommel aan voor een veel te hoge prijsquote:Op donderdag 8 december 2011 01:30 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Op www.koopjessite.nl staat nu ook een "box" voor ¤20 en minimale waarde is ¤40
Wat had je besteld en wat had je ontvangen?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:29 schreef Stienn het volgende:
Heerlijk ze sturen me het verkeerde product op.
Hmm? van de hunt?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:27 schreef rpellemans het volgende:
Maglite(s) binnen.
Helaas bleek er maar 1 in te zitten terwijl het er echt 2 hadden moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |