Wie is die gastquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Was deze al langsgekomen?
[ afbeelding ]
SPOILER: Curse tribe QuestOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ie dan dood op de grond ligt omdat hij is aangestampt door een Giant
Children of the night. What music they make.
Hahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik maak telkens iron daggers.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:09 schreef forumnerd het volgende:
Wat is de beste manier om smithing te trainen jongens? En enchantments?
jawel, maar het is verschil in hoeveel skill je erbij krijgt + kosten is zo ongebalanceerdquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik maak telkens iron daggers.
Volgens mij maakt t geen drol uit qua voortgang of je een iron dagger maakt of een dragon armor
kopen voor praktisch niets bij blacksmithsquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:14 schreef forumnerd het volgende:
Ok en hoe kom ik aan ontzettend veel iron ignorres en leather strips?
Er zijn behoorlijk wat iron mines in skyrimquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:14 schreef forumnerd het volgende:
Ok en hoe kom ik aan ontzettend veel iron ignorres en leather strips?
Ik heb er tot nu toe 76quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:20 schreef DeHovenier het volgende:
Ik blijf screenies maken met dit spel
DA DOEJE GOE, KUT!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
76 maar? Ik zit al boven de 200
vinden?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:34 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wanneer krijg ik nieuwe wapens etc? Ik kan nu maximaal de steel armor in de winkels kopen overal
welk level ben je?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:34 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wanneer krijg ik nieuwe wapens etc? Ik kan nu maximaal de steel armor in de winkels kopen overal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |