Je piept wel anders als je er eentje in je knie geschoten krijgt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:05 schreef Zolder het volgende:
Waarom blijf ik dat arrow grapje zo leuk vinden
Dat is Char, het Medium.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:05 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is dit? Het lijkt op een onzichtbare bol ofzo
[ afbeelding ]
Dit klopt! Ik had hetzelfde, maar blijkbaar zit ze nu in jouw game.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is Char, het Medium.
Ze heeft zichzelf via een parallel universum naar jouw game verplaatst, en nu zal ze je character voor altijd opjagen in zijn slaap.
Komt goed, ik heb haar Robes of Magic al uitgetrokken, en ze zuigt net zachtjes aan de Daedric Greatcock van mijn character.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dit klopt! Ik had hetzelfde, maar blijkbaar zit ze nu in jouw game.
Veel succes!
Mep er eens op? Best kans dat het een npc is die een potion of invisibility naar binnen heeft gegooidquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:05 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is dit? Het lijkt op een onzichtbare bol ofzo
[ afbeelding ]
Staan je scherminstellingen wel goed, oftewel het zelfde als je bureaublad?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:39 schreef tochweerhenk het volgende:
EINDELIJK heb ik het spel dan ook, en wat een prachtig bazenspel.
Ik heb alleen een probleem, het beeld staat een beetje raar. Het lijkt wel op het helemaal naar links is geschoven, want ik zie de updates linksboven niet helemaal, (als je bijv wat oppakt) En in het menu zie ik van weapons alleen maar eapons. Een beetje raar, weet iemand hoe je het beeld naar links of recht kan schuiven zodat het weer in evenwicht is?
Ik weet al wat het is, het is een soort schild dat iets beschermt en dat ik moet uitschakelen. Ben bezig met die quest bij Dawnstar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mep er eens op? Best kans dat het een npc is die een potion of invisibility naar binnen heeft gegooid
Nee vent, je moet gewoon met je afstandsbediening beeldformaat veranderenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Is het niet te veranderen in het spel zelf dan?
Ahhh de Nightmares questquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik weet al wat het is, het is een soort schild dat iets beschermt en dat ik moet uitschakelen. Ben bezig met die quest bij Dawnstar.
Alleen zie ik dat schild door de muren heen wat denk ik niet de bedoeling is
Ben je good of evil?quote:
Leuk om het spel opnieuw mee te spelen, maar niet als uitbreiding nu. Sommige dingen zijn gewoon cheats...quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:57 schreef Luchtkoker het volgende:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1601
Wow, super uitgebreide mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |